تدابیر ویژه برای برگزاری کنکور در مازندران

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری مازندران از تصویب ضوابط ویژه امنیتی ، بهداشتی و ترافیکی در روزهای برگزاری کنکور سراسری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی شیرازی مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری مازندران با بیان اینکه مقرر شده است نیروی انتظامی و دستگاه قضایی امنیت اطراف حوزه‌های برگزاری کنکور را بر عهده بگیرند، گفت: با هر گونه تخلف و تجمعاتی که پروتکل های بهداشتی در آن رعایت نشود برخورد قانونی می‌شود.

او افزود: پلیس راه استان نیز برای تسهیل در رفت و آمد داوطلبان در ۴ روز برگزاری کنکور تدابیر ترافیکی اعمال می کند و ماموران اورژانس و فوریت‌های پزشکی نیز آماده باش خواهند بود.


بیشتر بخوانید


مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری مازندران ادامه داد: هر گونه ساخت و ساز در پیرامون حوزه‌های آزمون سراسری در روزهای برگزاری کنکور ممنوع است و شهرداران موظف هستند در این خصوص هشدارهای لازم را بدهند.

شیرازی گند زدایی از مکان های آزمون در دو مرحله و فاصله گذاری ۲ متری  برای صندلی‌های داوطلبان را از دیگر مصوبات ستاد مقابله با کرونا اعلام و به خانواده‌ها توصیه کرد در روز آزمون سراسری در مقابل حوزه‌های امتحانی تجمع نکنند.

او گفت: برای حفظ سلامت داوطلبان در صورت مشاهده هر گونه سرپیچی از شیوه نامه بهداشتی از ورود افراد متخلف به حوزه ممانعت و برخورد قانونی با آنها انجام می‌شود.

آزمون سراسری کنکور امسال از ۲۹ مرداد آغاز می‌شود و به مدت ۴ روز ادامه دارد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار