اعتبار میلیاردی برای آبرسانی به روستا‌های «داری‌زنگنه» و «ژاله‌کوسه»

سرپرست شرکت آبفای شهرستان ثلاث باباجانی گفت : آبرسانی به روستا‌های «داری‌زنگنه» و «ژاله‌کوسه» این شهرستان ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صباح کاکایی سرپرست شرکت آبفای شهرستان ثلاث باباجانی گفت : روستای داری زنگنه، به علت قرار گرفتن در مسیر سیلاب سد هواسان برای جلوگیری از وقوع حوادث پیش بینی نشده و روستای ژاله کوسه، نیز به علت وقوع زلزله جابجا شده‌اند.

او گفت : در این بازدید مشکل تامین آب روستای داری زنگنه بررسی شد که نتیجه این بررسی ارایه و ارجاع پیشنهاد ۲ گزینه؛ حفر چاه و احداث خط انتقال اختصاصی از سراب مامیشان به حوزه معاونت بهره برداری آب شرکت آبفا بود تا در برنامه کاری و اجرایی قرارگیرد.

سرپرست آبفای شهرستان ثلاث باباجانی در مورد تأمین آب روستای ژاله کوسه با ۷۶ نفر جمعیت نیز با اشاره به اینکه این روستا در مسیر سراب مامیشان قرار دارد، افزود: روستای فوق الذکر را می‌توان از خط انتقال سراب مامیشان، تأمین آب کرد که نحوه عملیات لوله گذاری از این طریق نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

او افزود: متأسفانه روستای داری زنگنه علیا و سفلی با هزار و ۳۸۶ نفر جمعیت فاقد منبع تأمین آب هستند که باید با حفر چاه یا از طریق اجرای ۱۸ کیلومتر خط انتقال از سراب مامیشان تأمین آب شوند.

 کاکایی افزود: این روستا‌ها فاقد کنتور و انشعاب هستند و نیاز به اجرای خط انتقال و شبکه توزیع آب و نصب انشعاب دارند که این اقدامات ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار