سردار محمد خبر داد؛

کنارگذر جنوبی تهران تا پایان آبان تکمیل می‌شود/ افتتاح پروژه «NGL۳۲۰۰» تا پایان امسال

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم از تکمیل پروژه کنارگذر جنوبی تهران تا پایان آبان و پروژه استراتژیک نفت و گاز NGL۳۲۰۰ تا پایان امسال خبر داد.

کنارگذر جنوبی تهران تا پایان آبان تکمیل می‌شود/ افتتاح پروژه «NGL۳۲۰۰» تا پایان امسالبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) پس از برگزاری نشست با نیکزاد، نایب رئیس مجلس، نماینده سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌دار کل کشور اظهار کرد: قرارگاه سازندگی تا پایان آبان ماه پروژه استراتژیک کنارگذر جنوبی تهران را تکمیل می‌کند؛ همچنین، تکمیل آزادراه بروجرد تا خرم آباد، پروژه استراتژیک« NGL۳۲۰۰ »در حوزه نفت و گاز در کنار دیگر برنامه‌های عرصه معادن و صنایع تا پایان امسال در دستور کار است.

او ادامه داد: سعی می‌کنیم تا پایان امسال و تا خرداد ۱۴۰۰ پروژه‌های خوبی را به مردم تقدیم کنیم که ظرف این مدت، تکمیل ۴۹ پروژه در برنامه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) است.

سردار محمد با بیان اینکه امسال، سال جهش تولید است و باید برای تحقق آن همکاری کرد، گفت: با توجه به کمبود منابع در کشور هدف گذاری کردیم تا پروژه‌هایی که مردم از منافع آن زودتر بهره‌مند می‌شوند و قابل اتمام هستند، شناسایی شوند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار