آماده سازی ۱۹ حوزه برگزاری کنکور سراسری در بهبهان

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از آماده سازی ۱۹ حوزه برگزاری آموزن کنکور سراسری در این شهرستان خبر داد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با همت کارشناسان سنجش و ارزشیابی تحصیلی و حراست و مدیران مدارس مجری برگزاری آزمون کنکور سراسری، برنامه ریزی و اقدامات لازم برای برگزاری این آزمون مهم صورت پذیرفته است.

او در ادامه با اشاره به آماده سازی حوزه‌های برگزاری آزمون کنکوری سراسری سال ۹۹، افزود: ۱۹ آموزشگاه بهبهان پس از بازدید‌های میدانی از نظر داشتن امکانات لازم و شرایط مناسب برای برگزاری آزمون کنکور به عنوان حوزه انتخاب شده اند.

عبدی پور  با بیان این مطلب که آموزش و پرورش بهبهان میزبان داوطلبان دختر رشته تجربی است، بیان داشت: یکهزار و ۴۸۱ داوطلب دختر در رشته علوم تجربی در شهرستان بهبهان در آزمون سراسری کنکور سال ۹۹ شرکت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و حضور مراقبین سلامت برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی با عوامل برگزاری آزمون کنکور سراسری و استفاده از نیرو‌های مجرب، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با عوامل اجرایی کنکور و مسئولان بهبهان برای رعایت کلیه قوانین، برقراری شرایط مطلوب و آرامش بخش در حوزه‌ها صورت پذیرفته است و کلیه حوزه‌ها از نظر فضای فیزیکی، امکانات سرمایشی و سیستم ایمنی مورد بازدید قرار گرفته و نواقص مرتفع شده یا در حال رفع هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.