امام خمینی (ره):

رژیم صهیونیستی دشمن دین اسلام است

حساب توئیتری منتسب به رهبر کبیر انقلاب، ویدئویی از بیانات ایشان درباره دشمنی رژیم صهیونیستی با دین اسلام را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سران کشور عربی امارات با انعقاد توافقی ننگین بین خود و رژیم غاصب صهیونیستی بر روابط بین دوطرف این توافق رسمیت بخشیده و به عادی‌سازی آن پرداختند. گفته می‌شود این سازش ذلت‌بار با دخالت و مدیریت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا انجام شده و در گذشته نیز روابطی بین امارات و رژیم اشغالگر قدس وجود داشته است. این اقدام امارات واکنش شدید کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت؛ بسیاری از چهره‌های معروف کشور نیز در واکنش به این سازش ننگین، توئیت‌ها و پست‌هایی را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.


بیشتر بخوانید


در پی این اتفاق حساب توئیتری منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ویدئویی از بیانات ایشان درباره دشمنی رژیم صهیونیستی با جهان اسلام را بازنشر داد. بر اساس این ویدئو امام خمینی (ره) نسبت به همکاری‌های سران کشور‌های عربی با این رژیم کودک‌کش ابراز تاسف کرده و عنوان می‌کنند که رژیم اشغالگر فلسطین نه فقط دشمن کشور، قبیله یا طایفه خاصی بلکه دشمن دین اسلام است.

در ادامه توئیت و ویدئوی منتشر شده توسط حساب توئیتری منتسب به امام خمینی (ره) را مشاهده می‌کنید:

" چقدر من باید متاسف باشم به این وضع اینکه این‌ها یک چنین پیوند‌هایی دارند با دشمن‌های اسلام. با کسانی که به روی مسلمین آتش کشیدند. این‌ها بنشینند با هم سر یک میز و با هم قرارداد کنند "

رژیم صهیونیستی دشمن دین اسلام است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار