سندرز: ترامپ می‌کوشد مشارکت مردم در انتخابات کاهش یابد

سناتور ایالت ورمونت اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا می‌خواهد میزان مشارکت مردم در انتخابات کاهش یابد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را متهم به تلاش برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات کرد.

بر این اساس، وی گفت: ترامپ این اقدام را از روی حماقت انجام نمی‌دهد. او می‌داند اگر مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر افزایش یابد، وی بازنده انتخابات خواهد بود. او و همراهانش تصور می‌کنند با نابود کردن اداره پست می‌توانند باعث کاهش میزان مشارکت مردم شوند.

سندرز خاطر نشان کرد: ما اجازه چنین کاری را به ترامپ نخواهیم داد.

پیش تر کیت هابز، وزیر ایالت آریزونا و بالاترین مقام انتخاباتی این ایالت، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را متهم ساخت به منظور جلوگیری از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر به شیوه پستی سعی دارد خدمات پستی ملی را ناکارآمد کند.

با افزایش تنش‌ها در خصوص برگزاری انتخابات ریاست رجمهوری ماه نوامبر، کاهش ظرفیت خدمات پستی در آمریکا به شدت مورد توجه قرار گرفته است. از زمان شیوع ویروس کرونا، نمایندگان کنگره در همه سطوح برای رای‌گیری به شکل پستی پافشاری کرده‌اند.

ترامپ مخالف این شیوه رای گیری است و ادعا می‌کند احتمال وقوع تقلب در این شیوه زیاد است از این رو خواستار تعویق انتخابات شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار