محسنی بندپی :

نرخ بیکاری درسال گذشته ۹.۱درصد بود

استاندار تهران گفت: باهمه کمبود‌ها توانستیم نرخ بیکاری را از ۱۲.۱ در پایان سال ۹۷ به عدد ۹.۱درصد تا پایان سال ۹۸ کاهش دهیم.

محسنی بندپی استاندار تهران در نشست مشترک با رییس و اعضای مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس اظهار کرد: سابقه چند دوره حضور در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون بهداشت و درمان را دارم و هیچگاه تصور نمی‌کردم استان تهران این حجم از نارسایی‌ها و کمبود‌ها را به ویژه در بخش بهداشت و درمان و همچنین در ابعاد مختلف توسعه داشته باشد.

او با بیان اینکه سالانه بین ۲۲۰ تا ۲۵۰ هزار نفر به جمعیت استان تهران افزوده می‌شود، گفت: اما متناسب با این حجم از جمعیت در این استان که عاصمه کشور است زیرساخت ایجاد نمی‌شود.

محسنی بندپی افزود: استان تهران در همه ابعاد توسعه‌ای اعم از حمل و نقل عمومی و ریلی، محیط زیست، فضا‌های آموزشی، سرانه‌های ورزشی و رفاهی با نارسایی‌های اساسی مواجه است و البته روند مطالبه گری در مدیران استان تهران آغاز شده است.

او با بیان اینکه باهمه کمبود‌ها توانستیم نرخ بیکاری را از ۱۲.۱ در پایان سال ۹۷ به عدد ۹.۱درصد تا پایان سال ۹۸ کاهش دهیم، ادامه داد: علیرغم همه فشار‌ها و تحریم‌های ظالمانه حتی یک واحد تولیدی در استان تهران تعطیل نشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار