برگزاری کنگره ملی "الماس‌های درخشان" به‌صورت مجازی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از برگزاری کنگره ملی "الماس‌های درخشان" به‌صورت مجازی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با یادآوری ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به وطن گفت: به فرموده مقام معظم رهبری آزادگان الماس‌های درخشان ایران اسلامی هستند.

او گفت : دوران اسارت شامل رنج‌ها و سختی‌ها و شکنجه‌های سخت بوده است و از آزادگان عزیز ما انسان‌های بسیار بزرگی ساخت که تا آخر عمر باید قدردان آن عزیزان باشیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری از ابتلاء به این ویروس منحوس افزود: متأسفانه امسال با توجه به شرایط حاکم امکان برگزاری مراسم گسترده وجود ندارد و کنگره ملی الماس‌های درخشان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به استان کرمانشاه از طریق ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: در این مراسم با حضور آیت الله مصطفی علما، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و جمعی از فرماندهان ارتش و سپاه به صورت مجازی از آزادگان تجلیل خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های متعددی در این روز در نظر گرفته شده است؛ ارسال پیامک تبریک برای آزادگان و مسابقه فرهنگی نوید شاهد که شرکت در آن برای عموم مردم آزاد است از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار