بختیاری‌زاده: تاوان ضربه خوردن سپاهان از داوری را ما نباید بدهیم

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: اگر سپاهان در هفته‌های قبل از داوری ضربه خورده، ما نباید تاوان آن را بدهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در پایان دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان که با برتری ۲ بر صفر به سود حریف به اتمام رسید، اظهار داشت: بعد از دریافت گل اول تمرکز ما از بین رفت. روی گل دوم فکر می‌کنم داور باید خطا اعلام می‌کرد، چون ۱۰۰ درصد خطا شده بود. می‌خواستیم بی نظم نشویم و خودمان را در زمین پیدا کنیم. چند موقعیت گلزنی داشتیم، اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو ادامه داد: روی گل دوم سپاهان، خطای ۱۰۰ درصد روی بازیکن ما گرفته نشد. اگر سپاهان در هفته‌های قبل از داوری ضربه خورده، ما نباید تاوان آن را بدهیم. هفته قبل در دیداری که باید راحت برنده می‌شدیم، داور ۲ گل را به تیم حریف هدیه داد. امروز نیز داور یک گل دیگر هدیه داد و با این شرایط هرچقدر تلاش کنیم، کار سختی برای رسیدن به پیروزی داریم.


بیشتر بخوانید


بختیاری زاده با اشاره به اهمیت بالای بازی مقابل سپاهان، گفت: در بازی‌های بزرگ که شکل فینال دارد و هر ۲ تیم به فکر برد هستند، هیچ تیمی حق ندارد حتی یک دقیقه را از دست بدهد. امروز بیش از ۱۰ دقیقه از زمان بازی را از دست دادیم. تلاش بازیکنان عالی بود و امیدوارم بتوانیم خیلی زود ریکاوری کنیم تا لیگ را با پیروزی به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار