نامجو مطلق: به دشواری دیدار برابر پیکان واقف بودیم/ غفوری از نتیجه بازی ناراحت بود

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: به دشواری بازی برابر پیکان واقف بودیم و نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید نامجو مطلق گفت: قبل از هر چیز باید بگویم به دشواری بازی برابر پیکان واقف بودیم و می‌دانستیم این تیم به خاطر کسب امتیاز با یک بازی دفاعی برابر ما به میدان خواهد آمد و ما پیش بینی شرایط را کرده بودیم.

او ادامه داد: ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی عملکرد خوبی نداشتیم، اما به مرور بهتر شدیم و در بدترین زمان گل دریافت کردیم. قدری شیرازه تیم ما از هم پاشید، اما پس از آن تیم ما به بازی برگشت و گل تساوی را زدیم.

نامجو مطلق بیان کرد: با توجه به اینکه برای کسب نایب قهرمانی به ۳ امتیاز نیاز داشتیم به همین منظور برای به زمین مسابقه رفته بودیم و می‌دانستیم پیکان با تعداد بازیکن بیشتری برابر ما دفاع می‌کند و همین موضوع باعث شد گل زدن به حریف سخت شود.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم پیکان بازی‌های اخیر خود را نباخته و با توجه به شرایط این تیم سعی کردیم لایه‌های دفاعی حریف را باز کنیم و متاسفانه از موقعیت‌های گلزنی استفاده نکردیم و در بازی برابر شاهین بوشهر محکوم به پیروزی هستیم و امیدوارم به هدفمان برسیم.

او درباره اینکه بازیکنان استقلال از لحاظ بدنی در اواسط بازی افت داشتند گفت: فشردگی رقابت‌ها طبیعی است که به بازیکنان منتقل شود، اما فکر می‌کنم ما بیشتر به خاطر اینکه از لحاظ بدنی مشکل داشته باشیم، موقعیت هایمان را از دست دادیم و نمی‌توانستیم در محوطه آن‌ها زیاد حضور داشته باشیم. نفوذ به لایه‌های دفاعی پیکان سخت بود. علی رغم اینکه بازی را نبردیم، اما بچه‌ها تلاش خود را به کار گرفتند و یک امتیاز گرفتیم. پیکان در بازی برابر ما به هدفش خود رسید.

نامجو مطلق درباره ناراحتی غفوری پس از تعویض گفت: خیر اصلا غفوری ناراحت نبود و او تنها از شرایط بازی تیم قدری گلایه داشت و  یک مقدار احساس درد هم داشت. در بازی امروز به غفوری و حتی دیاباته نیاز داشتیم و به همین منظور از این ۲ بازیکن بازی گرفتیم. غفوری از نتیجه کسب شده ناراحت بود، نه از تعویضش پس از پایان بازی و این موضوع درست نیست که می‌گویند او ناراحت بوده است.

او درباره کسب سهمیه آسیایی گفت: قطعا ما بیشترین شانس را داریم و اکنون تیم دوم جدول هستیم و بازی تراکتور و فولاد سخت خواهد بود و اگر بازی آخر لیگ را ببریم دیگر مشکلی نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار