گل محمدی: کسب یک امتیاز برابر گل گهر به اندازه یک برد ارزشمند است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه‌ای که در مقابل تیم گل گهر در نیمه دوم گرفتیم به اندازه یک پیروزی با ارزش است.

گل محمدی: کسب یک امتیاز برابر گل گهر به اندازه یک برد ارزشمند استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار مقابل گل گهر اظهار داشت: استقبال خوبی در سیرجان از ما شد و از میزبانی خوب باشگاه گل گهر تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: از بازیکنانم به دلیل ذهنیت خوبی که پس از ۱۰ نفره شدن داشتند، تشکر می‌کنم و آن‌ها واکنش خوبی به اخراج کامیابی نشان دادند. این امتیاز و نتیجه‌ای که در نیمه دوم گرفتیم برای من به اندازه یک برد ارزشمند است.

او افزود: شروع خوبی نداشتیم و مهدی سیدعلی با اخراج سخت گیرانه کامیابی نیا ما را ۱۰ نفره کرد. در گذشته دیدیم صحنه‌های مشابه را برای تیم‌های دیگر راحت از کنارش می‌گذرند.

سرمربی پرسپولیس گفت: زیاد نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم. نیمه اول خوبی نداشتیم، اما در نیمه دوم با انگیزه بالاتری برای جبران آمدیم. خیلی خوب بازی کردیم و حتی از حریف پیش افتادیم.

گل محمدی در پایان گفت: ذهنیت بزرگ بازیکنانم کمک می‌کند تا در آینده هم اگر اتفاقی افتاد، جبران کنند و آن‌ها شخصیت بالای خود را نشان دادند. در مجموع نیمه اول برای ما خوب نبود، اما نیمه دوم بازی را کامل در اختیار داشتیم. بار دیگر از بازیکنانم که نشان دادند نفرات بزرگی هستند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۳:۴۱ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
از وقتی جام گرفتن دیگه داوری ها به نفعشون نیست و دارن عادلانه نتیجه می گیرن. کاش همیشه لیگ عادلانه باشه و صوت های اشتباه که منجر به قهرمانی و نایب قهرمانی بعضی تیم های خاص میشن و مشاهده نکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
همین تیم گل گهر ششتق لال برده بوده. بنده ی خدا پرسپولیس پوکر از دقیقه
14 بازی تا پایان 90 دقیقه 10 نفره بازی کرد . شما خیلی وقته که دارید برعلیه پرسپولیس و نتایج درخشان تیم همیشه قهرمان جو سازی می کنید . دیدید که داور همان دقیقه ۱۴ کارت قرمز به بازیکن پرسپولیس داد. اگر پرسپولیس کم شانس بود با همون 10 بازی را برده بود و اگر هم برده بود بی منطق و حسوداهایی مثل شما بازهم بهانه می آوردید . در کل ما خوشحالیم ار نتایج پرسپولیس و سپاهان همیشه گریاندی و الکی خوشید.
آخرین اخبار