برخورد ۲ خودرو در محور نقده – مهاباد ۳ کشته و زخمی داشت

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: در حادثه رانندگی در محور نقده_ مهاباد، یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر نیز زخمی شدند.

سرهنگ کمال حسین زاده رئیس پلیس راه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: این حوادث رانندگی در مسیر نقده به مهاباد روی داده است که بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه گروه‌های امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اعلام اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این تصادف بین یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه پراید رخ داده است، افزود: محور‌های مواصلاتی مهاباد به ویژه محور مهاباد - ارومیه به ترتیب به طول ۱۰۰ و ۵۰ کیلومتر از مسیر‌های پرتردد و حادثه‌خیز آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


حسین زاده با اشاره به اینکه در این حادثه دلخراش، راننده پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شد، تصریح کرد: راننده و سرنشین وانت نیسان مصدوم که به کمک ماموران امدادی جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه متاسفانه به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی شمار کشته و زخمی‌های افزایش می‌یابد، خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را بی احتیاطی و انحراف به چپ از سوی راننده وانت نیسان اعلام کردند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.