پند برای ثبت نام دانش آموزان

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد گفت: مهلت ثبت نام دانش آموزان پایه‌های اول ابتدایی و هفتم متوسطه اول تا ساعت ۲۴ روز ۳۱ مرداد است.

آخرین مهلت ثبت نام پایه‌های اول ابتدایی و هفتم متوسطه اعلام شدسعید جعفری مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا و کاهش رفت و آمد والدین به مدارس، سامانه‌ای تحت عنوان سامانه پند طراحی کرد و اطلاعیه‌های متعددی را در خصوص ثبت نام دانش آموزان در پایه‌های اول ابتدایی و هفتم متوسطه منتشر نمود.

او افزود: مهلت ثبت نام دانش آموزان برای پایه‌های اول ابتدایی و هفتم متوسطه اول ساعت ۲۴ روز ۳۱ مرداد ماه ۹۹ پایان می‌یابد و این فرصت دیگر تمدید نمی‌شود، لذا والدین محترمی که هنوز فرزند خود را در پایه‌های مذکور ثبت نام نکرده اند هرچه سریع‌تر به سامانه پند به آدرس pand.n۱yazdedu.ir مراجعه نموده و ثبت نام فرزند خود را تکمیل نمایند.

جعفری با تاکید بر بخش نامه وزارت آموزش و پرورش، مبنی بر پایان ثبت نام دانش آموزان تا تاریخ ۳۱ مرداد ماه سال جاری گفت: عواقب ناشی از عدم ثبت نام دانش آموزان در مهلت مشخص شده بر عهده والدین محترم می‌باشد.

او بیان داشت: تا امروز ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۹ تعداد ۵۱۴۰ نفر در پایه اول ابتدایی و تعداد ۴۶۸۰ نفر در پایه هفتم متوسطه اول اقدام به ثبت نام نموده اند که با احتساب جابه جایی و مهاجرت‌های افراد در ماه و هفته‌های اخیر این آمار رو به افزایش خواهد بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار