هفته بدون فوتی کرونا در مهاباد سپری شد

جانشین قرارگاه دانشگاهی ستاد مبارزه با کرونا آذربایجان غربی گفت: طی ۷ روز گذشته خوشبختانه هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در شهرستان مهاباد ثبت نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ایرج محبی جانشین قرارگاه دانشگاهی ستاد مبارزه با کرونا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تعداد موارد فوتی بر اثر کرونا ویروس در مهاباد برای هفتمین روز متوالی روی عدد ۱۲۰ ثابت ماند، اظهار کرد: وضعیت شیوع کرونا در مهاباد از حالت قرمز به نارنجی تغییر یافته و هم اکنون بیمارستان موقت این شهرستان که توسط خیران مجهز و راه اندازی شده بود، به صورت غیر فعال درآمده است.

محبی با بیان اینکه در آی سی یو ۹۸ بیمار مبتلا به کرونا بستری شده اند که از این تعداد ۲۲ نفر بد حال و به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند، افزود: در شبانه روز گذشته یک نفر در آذربایجان غربی جان خود را از دست داد که با احتساب این فوتی شمار جان باختگان مبتلا به کووید-۱۹ در استان تاکنون به ۸۲۴ نفر رسیده است.


بیشتر بخوانید


جانشین قرارگاه دانشگاهی ستاد مبارزه با کرونا آذربایجان غربی به شهروندان توصیه کرد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از حضور در هر نوع تجمع (عروسی، مجالس ختم، مهمانی و ...) جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.