رئیس سازمان امور دانشجویان مطرح کرد؛

لزوم ارائه آموزش‌های مجازی برای دانشجویان خارجی

صدیقی گفت: باید برای دانشجویان خارجی از ۱۵ شهریورماه آموزش‌های مجازی، آموزش زبان فارسی و همچنین سایر دروس برگزار شود.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در پنجاه و سومین نشست معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور گفت: دانشجویان خارجی که در دانشگاه‌های کشور تحصیل می‌کنند، نیاز به توجه بیشتر و مستمر از سوی مسئولان دانشگاهی دارند و باید برای آن‌ها هم از ۱۵ شهریورماه آموزش‌های مجازی، آموزش زبان فارسی و همچنین سایر دروس برقرار شود.

 صدیقی در این نشست مجازی که صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم در محل این وزارت برگزار شد، با بیان اینکه در ترم آینده اولویت اصلی ما تغذیه دانشجویان نیست، اظهار داشت: تغذیه دانشجویی در ترم آینده برای دانشجویان محدود ساکنان در خوابگاه‌ها پیش‌بینی خواهد شد.

وی افزود: برای دانشجویانی که به صورت حضوری در کلاس‌های دانشگاهی حضور می‌یابند، از رستوران‌های مکمل استفاده می شود و در صورت عدم امکان ارائه غذا از این طریق، رستوران‌های سنتی دانشگاه‌ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه تقاضا کردیم برای جبران خسارت خوابگاه‌های خودگردان تمهیداتی اندیشیده شود، گفت: اجاره بهای خوابگاه‌ها در ترم گذشته از طریق صندوق رفاه دانشجویان به آنان بازپرداخت شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه در ترم آینده به دلیل برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی، مهمانی دانشجویان برای کل ترم معنایی ندارد، گفت: در ترم آینده دانشجویان می‌توانند برای گذراندن واحد‌های عملی، واحد‌های پایانی و پایان‌نامه تقاضای مهمانی در دانشگاه‌های محل زندگی خود را ارائه دهند و در این ارتباط تاکنون ۲۲۰۰ مورد تقاضا در سامانه نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان ثبت شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشجو ، آموزش مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار