الکترونیک آرتز در ۳۱ آگوست به استیم باز می‌ گردد

مدیر شرکت الکترونیک آرتز اظهار کرد که شرکت‌ آن‌ها تمایل دارد در کنار کاربران استیم راه خود را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت زمانی طولانی بالاخره شرکت الکترونیک آرتز، تکلیف سرویس اینترنتی EA Play که پیش‌تر با عنوان EA Access شناخته می‌شد را مشخص کرد. بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده، این پلتفرم قرار است در تاریخ ۳۱ آگوست به سرویس استیم اضافه شود. پلتفرم مذکور به کاربران اجازه می‌دهد عناوین عرضه شده توسط شرکت الکترونیک آرتز را تجربه کنند و همچنین بازی‌های جدید را پیش از خرید بررسی کنند.

مشترکان این سرویس همچنین قادر خواهند بود تا محتوای قابل دانلود در پلتفرم را با تخفیف قابل توجهی دریافت کنند. از برترین عناوینی که در حال حاضر توسط پلتفرم EA Play ارائه می‌شوند می‌توان به A Way Out، Star Wars Battlefront II و Titanfall 2 اشاره کرد. سرویس اشتراکی پلتفرم EA Play از ۵ دلار در هر ماه آغاز می‌شود، اما کاربران می‌توانند برای خرید اشتراک یک ساله این پلتفرم تنها ۳۰ دلار پرداخت کنند.

الکترونیک آرتز


بیشتر بخوانید


شرکت الکترونیک آرتز همچنین یک نسخه پیشرفته از سرویس اشتراکی خود را توسط لانچر Origin بر روی رایانه‌های شخصی ارائه داده که به افراد اجازه می‌دهد تمامی عناوین عرضه شده توسط شرکت را بدون مشکل تجربه کنند و دیگر نیازی به خرید جداگانه آن‌ها نداشته باشند. اشتراک پیشرفته سرویس EA Play ماهانه ۱۵ دلار است که کاربران می‌توانند در صورت تمایل با پرداخت ۱۰۰ دلار اشتراک یک ساله آن را دریافت کنند. گفتنی است؛ کاربرانی که تمایل تجربه بازی‌ها بر روی کنسول‌های خانگی را دارند می‌توانند با خرید اشتراک EA Play از آن روی دستگاه‌های Xbox One و PlayStation 4 نیز بهره‌مند شوند.

علت بازگشت EA به استیم

بازگشت شرکت الکترونیک آرتز به سرویس استیم امری قابل توجه است که پس از چند سال صورت می‌گیرد. این شرکت مدت‌ها پیش تمامی عناوین خود را از سرویس استیم به Origin انتقال داد. مایک بلنک، مدیر شبکه کاربران EA طی صحبت‌های اخیر خود اظهار داشت که دلیل بازگشت آن‌ها بودن در کنار بازیکنان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار