رستمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

جایگاه ویژه جامعه پزشکی در خط مقدم مقابله با کرونا

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: مبارزه در دوران بحران کرونا از جمله کار‌های خطیر جامعه پزشکی و کادر درمانی کشور محسوب می‌شود.

مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارتباط و شباهت دوران شیوع ویروس کرونا از نظر شهادت مدافعان سلامت و دفاع مقدس اظهار کرد: در عرصه‌های سختی که در کشور رخ می‌دهد باید مجموعه‌ای از نیرو‌های فراخوان در کنار عموم مردم نقش محوری را در مدیریت صحنه، بحران، پیشبرد کشور و عبور دادن کشور از سختی‌ها داشته باشند.

او افزود: در دوران دفاع مقدس کشور، جریان عمومی بسیج و جریان مومنانه انقلابی که در کنار نیرو‌های مسلح جنگ را به درستی اداره کردند، کشور را  به این نقطه رساند که  امنیت طولانی مدت را در کشور داشته باشیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: در امتحان سخت کنونی که کشور در زمینه شیوع ویروس ویرانگر کرونا در بخش‌های مختلف جامعه با آن درگیر است، مردم باید درکنار هم قرار گرفته و نقش خود را بشناسند.

جامعه پزشکی در نقطه کانونی مبارزه با کروناست

او با بیان اینکه در کانون مبارزه با ویروس کرونا جامعه پزشکی قرار دارد، تاکید کرد: کادر درمانی، جامعه پزشکی، نیرو‌های مسلح، مجموعه‌های مدیریتی کشور، خانمان ها، جریان عمومی بسیج و مومنانه انقلابی در تمامی بخش‌ها به صورت مستقیم درگیر بیماری کرونا هستند، در این حوزه فعالیت می‌کنند و نقش مدیریتی خود را به سرانجام می‌رسانند.

رستمی با اشاره به اینکه مبارزه در دوران بحران ویروس فراگیر کرونا  از جمله کار‌های خطیر جامعه پزشکی کشور بوده است، اضافه کرد: این جامعه شهدای ارزشمندی را در حوزه پزشکی تقدیم کرده است و خستگی‌های زیادی در این عرصه گریبانگیر پزشکان، کادر درمانی بیمارستان‌ها بوده است که  قطعا مقام والایی نزد خداوند داشته و ارزش بالایی نزد ملت ایران دارد.

جایگاه ویژه جامعه پزشکی در خط مقدم مقابله با کرونا

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: دست تمامی افرادی که در دوران سخت ویروس کرونا به دفاع از سلامت مردم، امنیت مردم، روحیه دادن و افزایش روحیه به فکر و روان مردم پرداخته اند، باید بوسید و آرزوی سلامتی روز افزون برای شان کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار