برقراری مسیر پروازی مشهد- نجف و بغداد

با توجه به ایام ماه محرم و در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی، مسیر پروازی نجف به مشهد و بصره با خطوط هوایی العراقیه راه اندازی شد.

حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: سومین خط پرواز بین المللی در مسیر فرودگاه مشهد در دوران کرونا راه اندازی شد.

او افزود: با توجه به ایام حزن و اندوه سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی، مسیر پروازی نجف به مشهد و بصره با خطوط هوایی العراقیه راه اندازی شد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد ادامه داد: این مسیر پروازی از روز جمعه هفتم شهریور ماه از فرودگاه بین المللی مشهد و در مسیر نجف و بصره برقرار می‌شود.

جعفری بیان کرد: مسیر بغداد _ مشهد _ بغداد در روز‌های دوشنبه و چهارشنبه انجام خواهد شد که ساعت ورود ۱۲:۳۰ ظهر و ساعت خروج از فرودگاه مشهد ۱۳:۳۰ خواهد بود.
 

بیشتربخوانید


او تصریح کرد: مسیر بغداد- مشهد- نجف در روز شنبه و انجام می‌شود که ساعت ورود ۱۲:۳۰ ظهر و ساعت خروج از فرودگاه مشهد ۱۳:۳۰ خواهد بود.

مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد تاکید کرد: همچنین مسیر بصره - مشهد - بصره در روز‌های یکشنبه و چهارشنبه انجام خواهد شد که ساعت ورود ۲۱:۳۰ و ساعت خروج از فرودگاه مشهد ۲۲:۲۰ می‌باشد.

جعفری با بیان اینکه در دوران کرونا پرواز‌های خارجی تعطیل شده بود اظهار کرد: قبل از این هواپیمایی قطر در مسیر مشهد _ دوحه و هواپیمایی کام ایر در مسیر افغانستان به مشهد راه اندازی شده بود و برقراری پرواز شرکت العراقیه، فعال شدن سومین شرکت هواپیمایی در دوران کرونا است.

او افزود: همچنین پرواز مشهد-دوشنبه" پایتخت کشورتاجیکستان" توسط شرکت کیش ایر از هفته آینده در فرودگاه بین المللی شهیدهاشمی نژاد مشهد راه اندازی و برقرار خواهد شد.

انتهای پیام//م. ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار