بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۶ شهریور؛

واکنش تند رضا صادقی به سفر رفتن در روزهای کرونایی/ استوری سیاوش خیرابی در حمایت از هیئتی‎ها

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

به دنبال فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و تعطیلات چند روزه در کشور، متأسفانه سیل عظیم مردم بدون توجه به  شیوع بیماری کرونا و درگیری کادر درمان، مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی کشور را در پیش گرفته و سفر خود را آغاز کردند که این موضوع میان هنرمندان نیز با واکنش‌هایی همراه شد.

رضا صادقی، خواننده شناخته شده کشور در واکنش به سفر رفتن برخی مردم در شرایط حاد کرونایی، استوری زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

انتقاد شدید رضا صادقی از مسافران

 

سیاوش خیرابی، هنرپیشه جوان کشور نیز در پاسخ به افرادی که محرم را دلیل افزایش آمار کرونا می‎دانستند و اکنون خود از تعطیلات پیش آمده برای سفر استفاده می‎کنند، استوری زیر را در صفحه‎اش به اشتراک گذاشت.

سیاوش خیرابی در حمایت از هیئتی‎ها

 

پدرام شریفی، بازیگر سینما و تلویزیون با به اشتراک گذاشتن تصویر زیر در استوری اینستاگرامش از مردم خواست برای رعایت حال کادر درمان که این روزها به شدت تحت فشار است در تعطیلات پیش رو سفر نکنند.

بخاطر کادر درمان سفر نکنیم

 

داریوش فرضیایی، مجری برنامه‎های کودک و نوجوان که همه او را با نام عمو پورنگ  می‌شناسند، با انتشار تصویری در اینستاگرام از دلتنگی برای پدر مرحومش نوشت.

دلتنگی عمو پورنگ برای پدرش

 

برزو ارجمند هنرپیشه شناخته شده کشور، با انتشار تصویری در استوری اینستاگرامش روز تولد محسن کیایی، بازیگر سینما و تلویزیون را تبریک گفت.

تبریک تولد محسن کیایی

 

محمدرضا گلزار نیز با به اشتراک گذاشتن تصویری از محسن کیایی تولد او را تبریک گفت.

تبریک تولد محسن کیایی

 

سارا خوئینی‎ها، بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش پدر و برادرش را از دست داده بود، تصویر و نوشته زیر را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

استوری جدید سارا خوئینی‌ها

 

نوید محمدزاده، بازیگر سینما و تئاتر، با انتشار پستی در اینستاگرام، خبر برگزیده شدنش در فستیوال اورنبورگ روسیه به عنوان بهترین بازیگر مرد فیلم سرخپوست را منتشر کرد.


جايزه بهترين بازيگر مرد
فستيوال اورنبورگ روسيه
«سرخ پوست»

پست جدید نوید محمدزاده

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
واقعامتاسفم واسه یه سری آدمای خودخواه وخودبین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
خوبه بعضی هنرمندان بعضی اعتقاداتشون هنوزپابرجاست خوبه دارند میبینن هیئتی هاهمه رعایت کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
مثل همیشه عالیی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
سفر چه عیبی داره بذار بروند تا...