دانستنی‌های جالب از جیپ گرند چروکی ۲۰۲۲

جیپ گرندچروکی یکی ازپرفروش‌ترین خودرو‌های جیپ برای سال ۲۰۲۲ خواهد بود که به دلیل نزدیک شدن به تاریخ فروشش به طور مداوم در حال تغییر است.

 

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جیپ گرند چروکی فعلی یکی از پرفروش‌ترین وسایل نقلیه در آمریکا است. این شرکت از زمان معرفی این نسل در سال ۲۰۱۱ بیش از ۱.۷ میلیون نمونه از این SUV را به فروش رسانده است. هم اکنون گراند چروکی قصد دارد این خودرو را اصلاح کند  می توان گفت بعد از گذشت پنج سال اقدام به این کاری کرده است.

خوشبختانه گراند چروکی جدید از اوایل سال آینده میلادی به بازار می‌آید که به عنوان مدل ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. جزئیات مربوط این خودرو به دلیل نزدیک شدن به تاریخ فروش ۲۰۲۱ خود، به طور مداوم در حال تغییر است و هنوز هم همه اطلاعات در خصوص آن آشکار نشده است اما گویا برخی از مشخصات Grand Wagoneer را دارد.

گرند چروکی جدید به احتمال زیاد نشانه‌های بصری و داخلی جیپ بزرگتر را در نظر می‌گیرد، اما تا زمان رونمایی از آن از همه جزئیات اطلاع نخواهیم داشت و این رونمایی ممکن است در اواخر امسال اتفاق بیفتد.

جیپ گرند چروکی 2022

به غیر از چند نمونه اولیه استتار، سرنخ زیادی در مورد شکل ظاهری گراند چروکی جدید وجود ندارد. با این اوصاف، ما می‌دانیم که این خودرو شکل جعبه‌ای مانند خود را حفظ خواهد کرد. پنجره مشبک نمای هفت تکه در دو پیکربندی دو و سه ردیفه ظاهر خواهد شد.

براساس آنچه در مفهوم گرند Wagoneer می‌دانیم، گرند چروکی احتمالاً برخی از نشانه‌های مشابه را بدست می‌آورد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که گرند چروکی به پلت فرم همه کاره آلفارومئو جورجیو منتقل خواهد شد. جالب توجه است، این بدان معنی است که گرند چروکی می‌تواند در واقع طولانی‌تر و گسترده‌تر از مدل فعلی باشد که در حال حاضر با فاصله دو محور ۱۱۴.۷ اینچی (۲.۹۱ متر) اندازه گیری می‌شود.

کانسپت جیپ گرند واگنیر دارای هفت صفحه نمایش در داخل است. گرند چروکی احتمالاً این تعداد را نخواهد داشت، اما از یک طرح مشابه برخوردار خواهد بود. عکس‌های جاسوسی از ماه آگوست، بخشی از فضای داخلی گرند Cherokee جدید را نشان می‌دهد. با یک صفحه لمسی مرکزی براق که به نظر می‌رسد تقریبا یکسان با گرند Wagoneer است، اندازه آن احتمالاً در ۱۲.۱ اینچ است.

جیپ گرند چروکی 2022

  کاملا انتظار داریم که گرند چروکی از سیستم سرگرمی  جدید FCA Uconnect ۵ برخوردار باشد که باید دارای CarPlay بی سیم و Android Auto باشد. گزارش‌های اولیه نشان می‌داد که جیپ می‌تواند گزینه‌های Pentastar V۶ و Hemi V۸ را به طور کامل در گرند چروکی جدید رها کند، اما به احتمال زیاد اینطور نیست.

بر اساس اخباری که منتشر شده این خودرو دارای یک موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر به V۶ و V۸ از مدل فعلی می‌پیوندد. چهار سیلندر می‌تواند جایگزین V۶ پایین خط شود، اما انتظار می‌رود هر سه موتور در زمان عرضه در دسترس باشند و دو پیشرانه دیگر نیز می‌توانند به این مجموعه بپیوندند.

جیپ گرند چروکی 2022

 جیپ اخیراً مفهوم پلاگین گرند Wagoneer را معرفی کرده است، بنابراین ما انتظار داریم که پیشرانه نیز به گرند چروکی برسد، گرچه هنوز جزئیات مربوط به تنظیم دقیق آن مشخص نیست و گزارشی از Car and Driver نشان می‌دهد که دیزل ۳.۰ لیتری V۶ از رم ۱۵۰۰ به جیپ منتقل می‌شود. این موتور در وانت ۲۶۰ اسب بخار قدرت (۱۹۴ کیلووات) و ۴۸۰ پوند فوت (۶۵۱ نیوتن متر) تولید می‌کند.

جیپ گرند چروکی 2022

قیمت جیپ گرند چروکی ۲۰۲۲ همچنان یک راز باقی مانده است، اما مانند اکثر مدل‌های جدید انتظار داشته باشید که این خودرو شاسی اندکی افزایش قیمت داشته باشد. اما با حرکت مدل پایه از شش سیلندر به چهار سیلندر، ممکن است آنچنان که فکر می‌کنید افزایش چشمگیر نداشته باشد. گراند چروکی فعلی با قیمت ۳۴۴۰۰ دلار آغاز می‌شود و مدل‌های SRT و Trackhawk به ترتیب با ۶۹ هزار و ۱۴۰ و ۸۷ هزار و ۶۴۵ دلار بالاتر می‌روند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار