راه رفتن مسافر روی بال هواپیما!

اقدام عجیب یکی از مسافران در راه رفتن روی بال هواپیما به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن اکراینی که اقدام به بازکردن درب اضطراری هواپیما و قدم زدن روی بال آن کرده بود از پرواز با هواپیما منع شد. این زن که هویتش اعلام نشده با بازکردن درب اضطراری یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اکراین اینترنشنال ایرلاینز دست به این اقدام عجیب زده بود. این زن در توجیه این اقدام گفت که داخل هواپیما بسیار گرم بود و برای خنک شدن دست به این عمل زده است.

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است این مادر جوان را در حالی که روی بال هواپیما نشسته است نشان می‌دهد. لحظاتی بعد یکی از پرسنل هواپیما از این زن خواست تا فورا به داخل کابین مسافران بازگردد. این اتفاق در فرودگاه بین المللی «بوریسپیل» در نزدیکی کیف، پایتخت اکراین رخ داد.


بیشتر بخوانید


یکی از مسافران در این باره به سان گفت: «این هواپیما در فرودگاه فرود آمده بود و تقریبا تمامی مسافران آن پیاده شده بودند. این زن با بازکردن درب اضطراری اقدام به راه رفتن و نشستن روی بال هواپیما کرد. در این زمان دو فرزند این زن در داخل هواپیما حضور داشتند. آن‌ها در حالی که تعجب کرده بودند به من گفتند که این زن مادرشان است.»

بلافاصله خلبان ارشد هواپیما این موضوع را به امنیت هوانوردی، خدمات مرزبانی، پلیس فرودگاه و مرکز پزشکی مستقر در فرودگاه گزارش کرد. نام این زن به علت نقض قوانین امنیت پرواز و انجام رفتار خطرناک در لیست سیاه قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
ای وای
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۴:۰۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
چ با حاله
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
اتفاقا فكر خوبيه و بايد براي جلوگيري از كروناح تا لحظه پرواز همه درهاي هواپيماها رو باز كنن چون هواپيما اصلا پنجره نداره كه بشه باز كرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
به جاي اين مادر بايد مهماندارا رو محاكمه كنن چرا هواسشون به گرماي داخل هواپيما نبوده
آخرین اخبار