بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۱۸ شهریور؛

گریم عجیب و خطرناک رحمت پایتخت / مهران مدیری در پشت صحنه «رحمان ۱۴۰۰»

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

منوچهر هادی، کارگردان سینما و تلویزیون، تصویری از خود و مهران مدیری، هنرپیشه شناخته شده کشور را در پشت صحنه فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» به اشتراک گذاشت.

مهران مدیری و منوچهر هادی

 

سیروان خسروی، خواننده شناخته شده موسیقی سبک پاپ کشور، تصویر جدیدی از خود را در اینستاگرام منتشر کرد.

سیروان خسروی

 

علی شادمان، بازیگر جوان سینما و تلویزیون، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از مرحوم رسول ملاقلی پور، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی یاد کرده و تولد وی را تبریک گفت.

پست جدید علی شادمان

 

کاوه سمباک باشی، که این روزها به عنوان یکی از بازیگران سریال  «دادستان» در فیلم جدید ده نمکی ایفای نقش می‎کند، تصویر یکی  از سکانس‎های این مجموعه را در صفحه‎اش به اشتراک گذاشت.

پست جدید کاوه سماکباشی

 

هومن حاجی عبدالهی، مجری، دوبلور و بازیگر سینما و تلویزیون ایران، تصویری از خود با گریمی کاملا متفاوت که مربوط به فیلم سینمایی «لبه خط» می‎شود را منتشر کرد.

گریم عجیب هومن حاجی عبدالهی

 

فرزاد فرزین، خواننده معروف موسیقی پاپ، با انتشار تصویری در استوری اینستاگرامش برای برگزاری کنسرت در روزهای غیرکرونایی ابراز دلتنگی کرد.

استوری فرزاد فرزین

 

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریما
۰۳:۱۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
خیلی عالی و جذاب