پیش بینی ناپایداری‌های موقت جوی در ارتفاعات بوشهر

هواشناسی بوشهر پیش بینی کرد: احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی در ارتفاعات شرقی و جنوبی استان به صورت افزایش ابر، تندباد، رعدوبرق و رگبار پراکنده وجود دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در بیشتر ساعات از وقت امروز و روز‌های آینده وضعیت جوی و دریایی به نسبت آرام است. اما پیش بینی می‌شود در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب در ارتفاعات شرقی و جنوبی استان با افزایش ابر، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به صورت وزش تندباد، رعدوبرق و رگبار پراکنده رخ دهد.

محمدرضا انصاری افزود: آسمان استان تا پیش از ظهر فردا، صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی و همچنین در ساعاتی از بعدازظهر تا اوایل شب در مناطق شرقی و ارتفاعات جنوبی افزایش ابر با احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی است.

او ادامه داد: جهت وزش باد نیز متغیر، بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در ارتفاعات شرقی طی ساعاتی از بعدازظهر و شب گاهی ۴۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی بوشهر عنوان کرد: ارتفاع موج هم ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در ساعاتی از بعدازظهر تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

انصاری بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۳۱ بامداد، جزر اول ساعت ۰۹:۱۳، مد دوم ساعت ۱۴:۵۴ و جزر دوم ساعت ۱۸:۲۸ است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.