جان باختن راکب موتورسیکلت در تصادف محور سنقر

رییس پلیس اسدآباد گفت: شب گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه مزدا با موتورسیکلت راکب موتور فوت کرد و سرنشین دیگر موتور نیز بشدت مجروح شد.

جان باختن راکب موتورسیکلت در تصادف محور سنقرسرهنگ افشین یاری، رییس پلیس اسدآباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  بیان داشت: یکی از علت‌های این اتفاق تلخ وقوع تصادفی دیگر قبل از این حادثه و اجتماع بی مورد مردم در محل بوده است که موجب شده است این اتفاق رخ دهد

یاری افزود: تجمع افراد در صحنه‌های حوادث یکی از مشکلات همیشگی پلیس و نیرو‌های امدادی برای رسیدگی به مصدومین است که امیدواریم این رفتار برخی شهروندان با فرهنگ‌سازی مناسب اصلاح شود.

او ادامه داد: در یک فقره تصادف دیگر نیز که دو شب قبل به وقوع پیوست، سرنشین یک دستگاه پژوپارس بعلت عدم کنترل خودرو و واژگونی بشدت مجروح شد.

یاری اضافه کرد: بار‌ها این نکته را عنوان کرده و باز هم اعلام می‌کنیم استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران و بستن کمربند ایمنی برای رانندگان واجب است.

رییس پلیس اسدآباد یادآور شد: سالم بودن چراغ‌های هشدار جلو و عقب موتور و رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان خودرو نیز دو درخواست دیگری است که از شهروندان دارای وسایل نقلیه داریم.

یاری ابراز داشت: عدم رعایت هشدار‌های پلیسی در هنگام رانندگی برابربا داغدار شدن خانواده‌ها و آسیب‌های مادی، معنوی است.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: تصادف ، جان باختن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار