بررسی ۱۷۷ پرونده در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ از ابتدای سال جاری تاکنون

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: ۱۷۷ پرونده در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ از ابتدای سال جاری تاکنون بررسی شده است.

ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، افزود: از ابتدای سال جاری ۱۱۸ پرونده تخلفاتی مربوط به رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر طی ۵ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ مورد بحث و بررسی قرار گرفته که از این تعداد ۸۸ پرونده مربوط به تخلفات رانندگان باری و ۳۰ پرونده مربوط به تخلفات رانندگان مسافری بوده است.

شکری گفت: از ۱۱۸ پرونده بررسی شده در کمیسیون ماده ۱۱ برای تعداد ۱۰۵ پرونده رای تذکر کتبی، ۹ پرونده رای برائت و ۴ پرونده نیز رای بررسی مجدد صادر گردیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی  ادامه داد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۵۹ پرونده تخلفاتی مربوط به شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر در ۶ جلسه کمیسیون ماده ۱۲ مورد بحث و بررسی قرار گرفت که از این مقدار ۳۵ پرونده مربوط به تخلفات شرکت‌های مسافری و ۲۴ پرونده مربوط به شرکت‌های باری بوده است.

این مقام مسئول افزود: در بررسی ۵۹ پرونده تخلفاتی در کمیسیون ماده ۱۲ نیز برای ۸ پرونده رای به تذکر کتبی، ۳۷ پرونده رای به برائت، ۹ پرونده رای به جرائم نقدی و برای ۵ پرونده هم رای به بررسی مجدد صادر شد.

 

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.