حل مشکل ۱۰ ساله کمبود آب روستای گاوخانه اراک

مشکل کمبود آب روستای مهردشت (گاوخانه) شهرستان اراک پس از ۱۰ سال برطرف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سعید سرآبادانی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اراک گفت: با اجرای هزار و ۶۰۰ متر خط انتقال آب، مشکل ۱۰ ساله کمبود آب روستای گاوخانه (مهردشت) این شهرستان برطرف شد.

حل مشکل ۱۰ ساله کمبود آب روستای گاوخانه اراک

سرآبادانی افزود: برای اجرای این طرح را بالغ بر ۲ میلیارد ریال صرف شد و کارکنان امور آب و فاضلاب شهرستان اراک برای حل این مشکل به صورت امانی و ظرف مدت یک هفته، با اجرای یک هزار و ۶۰۰ متر خط انتقال، آب شهر اراک را به این روستا متصل کردند.

او اضافه کرد: با یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی از ابتدای امسال و ایجاد مدیریت یکپارچه در توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌ها، خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی برای خدمات رسانی به مردم ایجاد شده است که یکی از مزایای آن، وصل آب شهر اراک به روستای گاوخانه است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اراک بیان کرد: آب استحصال شده از چاه آب روستای پرجمعیت گاوخانه، جوابگوی مصارف ساکنین نبود وطی سال‌های گذشته همواره مردم این روستا با کمبود و یا قطع آب مواجه بودند.

ا و تصریح کرد: در صورت تخصیص اعتبارات لازم، نوسازی شبکه توزیع آب وافزایش ظرفیت مخازن ذخیره آب این روستا هم به زودی در دست اقدام قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.