گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اما و اگرهای انتخاباتی؛

حرکت زیرپوستی یار دیرین احمدی‌نژاد به سمت ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰

نام پرویز فتاح در میان حدس و گمان‌های انتخاباتی اگر بیشتر از دیگران نباشد، کمتر هم نیست.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از یاران قدیمی و صمیمی احمدی نژاد بود، فردی که زمان زیادی نگذشت که نامش با وزارت در دولت احمدی‌نژاد بر سر زبان‌ها افتاد؛ در سال‌های بعد رفتار سیاسی‌اش هم طوری بود که گمانه‌زنی‌های زیادی را با خود به همراه داشت، گمانه‌زنی‌هایی از جنس آمدن یا نیامدن برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده.

حالا با توجه به اینکه تنها چند ماه به انتخابات ریاست جمهوری مانده این گمانه‌زنی‌ها تا حدی شدت پیدا کرده که حتی رسانه میدل‌ایست هم پیروزی او را در انتخابات ۱۴۰۰ پیش بینی کرده است. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شرق، میدل‌ایست در مقاله‌ای به پیروزی احتمالی پرویز فتاح رئیس فعلی بنیاد مستضعفان در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ پرداخته و مدعی شده نظرسنجی‌های اخیر در بین اصولگرایان، «فتاح» را در بین چهار کاندیدای مشهور نشان داده و جبهه پایداری به‌عنوان حامی اصلی او مطرح شده است.

حرکت زیرپوستی یار غار احمدی‌نژاد به سمت ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰

آری، صحبت از پرویز فتاح است، فتاحی که در حال حاضر رئیس بنیاد مستضعفان است و در شهریور سال قبل مدعی شده بود که در همین سنگر پاسداری می‌کنم و اگر همین مسئولیت را به‌خوبی انجام دهم، خدا را شکر خواهم کرد.

تقریبا می‌توان گفت که حدود یک سال است فتاح در مقابل مطرح شدن نامش برای انتخابات ریاست جمهوری آینده مقاومت می‌کند و  هر بار که نامی از او در این عرصه مطرح می‌شود تنها یک جمله می‌گوید، اینکه: من حقیقتا پرمشغله هستم و به کارم علاقه‌مندم. مقام معظم رهبری به بنده حکم داده‌اند و بنده یک فرد عمرانی و میدانی هستم.

حرکت زیرپوستی یار غار احمدی‌نژاد به سمت ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰

پرویز می‌آید؛ پرویز نمی‌آید؛ هیچ چیز مشخص نیست!

«وقت فکر کردن به مسائل انتخاباتی را ندارم» این بخشی از اظهارات همیشگی فتاح است و به نظر می‌رسد که علاقه‌ای به حضور و محک زدن خودش در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ندارد، اما مانور دادن برخی رسانه‌ها بر این موضوع و کشاندن پای فتاح به انتخابات جای تعجب دارد، کافی است نگاهی به خبرهای انتخاباتی رسانه‌ها بیندازیم، آن وقت متوجه می‌شویم که نام این مسئول در میان حدس و گمان‌های انتخاباتی اگر بیشتر از دیگران نباشد، کم تر هم نیست.

۱۶ تیر امسال، سید محمد حسینی فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به حضور پرویز فتاح در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد که نام او برای انتخابات مطرح است، اما به هر حال باید کمی صبر کرد تا آرایش کاندیدا‌ها و حامیان آن‌ها شکل بگیرد. اما حدود ۲ ماه بعد در شهریور سال ۹۹، احمد کریمی اصفهانی که او هم فعال سیاسی اصولگرا است در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها مدعی شده بود که فتاح گزینه‌ انتخابات ریاست جمهوری امسال نیست و هیچ تصمیمی هم در این خصوص ندارد. نظرات متفاوتی در ارتباط با حضور این دولتمرد در آینده وجود دارد، اما سوال اینجاست که چرا باید شبهات زیادی برای حضورش در انتخابات و سوار شدن بر قطار ۱۴۰۰ وجود داشته باشد؟ آیا باید منتظر آمدن فتاح در دقیقه ۹۰ باشیم؟

گزارش/ فتاح

می‌آیم نمی‌آیم‌های فتاح تمامی ندارد!

حاشیه‌های انتخاباتی مربوط به پرویز فتاح، زمان و مکان خاصی ندارد، زیرا او در سال ۹۶ جزو فهرست اولیه نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری اصولگرایان قرار گرفت، اما برای کاندیداتوری در انتخابات سال ۹۶ اقدام نکرد، البته در ادامه، بسیاری از اصولگرایان در ارتباط با این موضوع بیان کردند که « او کاندیدای نهایی نبود».

اما چند روز بعد فتاح طی مصاحبه ای در واکنش به این مسئله گفت: «من و اصولگرایان هیچ سر و سری با هم نداریم. من در آن وادی‌ها نیستم و برای انتخابات به جمنا نرفتم، بلکه آن‌ها لطف داشتند».

حرکت زیرپوستی یار غار احمدی‌نژاد به سمت ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰

در حال حاضر که ۴ سال از آن روزها گذشته و باز هم صحبت‌های تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مطرح است، باز هم فتاح دقیقا در مرکز این دایره انتخاباتی قرار دارد و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که آیا این بار هم قصد نیامدن دارد یا کوله‌بار خودش را برای تکیه بر صندلی ریاست دولت بسته است؟ یا هنوز هم همچنان شائبه کاندیداتوری این چهره اصولگرا در انتخابات‌های بعدی بر جای خود باقی است. چراغ پاسخ این علامت سوال‌های متعدد دقیقا زمانی روشن خواهد شد که پرویز فتاح به شفافیت‌گری روی بیاورد و جامعه مردمی و سیاسی را دچار شبهاتی نسبت به خود نکند، زیرا  سیاست دنیای عجیب و شاید مبهمی دارد و کسی نمی‌داند در آینده قرار است چه اتفاقی رخ دهد.

فتاح دقیقه ۹۰ می‌آید؟

اصولگرایان در دایره حمایت از فتاح؟

با این حال حتی اگر فتاح تصمیم ۱۰۰ درصدی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری را هم داشته باشد، باید ببینیم که جامعه اصولگرایان تا چه اندازه از این دولتمرد حمایت می‌کنند؛ زیرا به نظر می‌رسد که اما و اگرهای سیاسی آن هم از نوع انتخاباتی می‎تواند در افکار عمومی و حتی سیاسیون تاثیرات منفی و مخربی بگذارد؛ البته ویدئو انتقادات فتاح به نهادها و افراد مختلف و انتشار سریع آن در فضای مجازی هم در حمایت اصولگرایان بی تقصیر نیست، دقیقا چیزی که خط قرمز جریان اصولگرا است.

حرکت زیرپوستی یار غار احمدی‌نژاد به سمت ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰

حالا تنها یک سوال ایجاد می‌شود و آن هم این است که اگر پرویز فتاح  از رقابت ریاست جمهوری حذف شود و قالیباف هم در مجلس بماند، چه کسی می‌تواند پرچمدار اصولگرایان باشد؟ آیا پای نامزد دیگری در میان است؟ با این حال باید گفت که حمایت یا عدم حمایت قالیباف از فتاح، در تعیین نامزد نهایی جریان اصولگرا موثر خواهد بود؛ اصولگرایانی که کاندیدا هم کم ندارند، از آیت‌الله رئیسی و محمدباقر قالیباف  و عزت‌الله ضرغامی گرفته تا سعید جلیلی و پرویز فتاح.

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به مطرح بودن نام فتاح در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد که در حال حاضر ریاست جمهوری دوره آینده می‌تواند در اختیار نیرو‌های کارآمد انقلابی قرار گیرد، زیرا شرایط برای آن‌ها بسیار خوب است. او معتقد است که حاشیه های متعددی در حوزه انتخابات وجود دارد که پروژه‌ای سوخته است و جریان اصلاحات هر بار آن را تکرار می کند و کاندیداها باید مراقب این حاشیه‌ها باشند.

شکی نیست که تعداد گزینه‌های روی میز انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ زیاد است و باید منتظر خبرهای بسیار جالب‌تری از این حوزه باشیم، اما موضوع مهم‌تر این است که نامزدهای انتخاباتی باید توجه داشته باشند جامعه و دغدغه مردم تنها به اینکه چه کسی رئیس جمهور می‌شود ختم نمی شود و طبیعتا مقوله‌ای مهم‌تر برای آنها وجود دارد، مقوله‌ای به نام دغدغه‌مندی که لازم است سیاسیون بیش از پیش به آن دقت کنند.


بیشتر بخوانید


نوشین نثاری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
كسي بايد رييس جمهور بشه كه قبلش شاهكار كرده باشه و خودشو ثابت كرده باشه و ضمنا برنامه دقيق و ريز كاري و بدون كلي گويي و ابهام گويي ارائه بده ار مسئله سگهاي ولگرد بگيره تا تحريما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
بدبخت ملتی که چهل سال آزموده رو دوباره بیازمایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فقط و فقط
احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فقط دکتر اگه ردش کنن رای نمیدم وخانواده وفک وفامیلمم رای نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
علی مشهدی
۱۹:۱۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
لایق ترین فرد برای ریسات جمهوری آقای رئیسی هست ولی تا زمانی که قوه قضائییه درست نشه ایشون کاندیدا نمیشه
بعد از ایشون آقای سعید جلیلی بهترین گزینه هست

مردم باید بدونن اصلاح طلب و اصولگرا خیلی وقته که بازیش تموم شده
الان ما فقط انقلابی داریم و ضد انقلاب.تمام
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست
۱۹:۱۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
به نظر میرسد که این جناب مهندس فتاح قصد دارد در ریاست جمهوری 1400 کاندید شده ودر صورت پیروزی از آقای احمدی نژاد به جای معاون ریاست جمهوری استفاده کند . چهار سال بعد هم خود احمدی نژاد کاندید ریاست جمهوری شود و بقیه ماجرا ....
Iran (Islamic Republic of)
یوسفی فرد
۲۱:۴۳ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
خخخخ چه تحلیل مزخرفی کردی
Iran (Islamic Republic of)
کرمانشاه
۱۸:۵۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
با این گرانی و تورم و اقتصاد احتمالاً امسال زمستان انقلاب میشه و به ریاست جمهوری بعدی نمیکشه
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۱۸:۳۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
بیچاره ملتی که بخواد فتاح را بعنوان رئیس جمهور بپذیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فقط دکتر محمود امیرکبیر

و مردمی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فقط خود احمدی نژاد می خوایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فقط و فقط احمدی نژاد را عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
جنم داره ، مدیریت داره ، قویه
Iran (Islamic Republic of)
الف
۱۶:۴۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
همون موقع که برنامه افشاگرانشون رو دیدم , با خودم گفتم واسه ریاست جمهوری خواب دیده...
واِلا تا الان چرا حرفی نمیزد...
امیدوارم همچین افرادی رد صلاحیت بشن که باشعور ملت بازی نکنن...
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۶:۲۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام اگر از حدادعادل معذرت نمی خواست ( در اصل از گفته خود پشیمان نمی شد ) یا از تخریب محیط زیست و نابودی جنگل های شمال ، نابودی برنج کاری و نابودی فرهنگ شمال حمایت نمی کرد و زمینه تسریع کار را با ریختن بیت المال در اتوبان تهران شمال برای اقازاده ها هزینه نمی کرد . آن هم زمانی که مردم یرای شام شب نیاز به شغل دارند . بیت المال بنیاد مستضعفان صرف مستکبران نمی شد شاید امثال بنده او را تایید می کردیم . ولی کسی که تفکر و نگرشش حامی اشرافگری باشد لیاقت ریاست جمهوری را ندارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
چی میگی ؟؟
مگر مردم خام حرفهایت می شوند ؟
دولت از بتیاد درخواست کمک می کند و بنیاد کمکش می کند .
این چیزها که نوشتی ، واقعیت نداشت .
کمی بی طرف باش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
تروخدا دست بردار ۱۶:۴۱ بسه دوکلمه حرف منطقی میزنه چارتا ادم امثال تو یه حرفی می زنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
آقای ناشناس بنیاد این اموال از کجا آورده که به دولت کمک می کنه ، اگر بنیاد به ظاهر اموالی داررد
از محل بیت المال یا فروش نفت است که آنها
هم مال دولت هستند نه بنیاد ؟؟؟!!!!
مشکل کشور ما همین تشکیلات عریض و طویل و موازی با دولت هستند که جز هزینه برای بیت المال نهیچ کارایی دارند
باید تشکیلات اینچنین و تمامی بنیادها حذف شد و دولت همه کاره باشد و در قبال مردم پاسخگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
جناب آقای گودرزی شما به عنوان وکیل مردم وظیفه حفظ حقوق مردم را عهده دارید پس باید به خواست مردم احترام بگذاری و اجازه ندهید برخی ها در تایید صلاحیت امیال شخصی خود را دخیل کنند و مصلحت و عظت و اعظمت کشور برایشان در تایید صلاحیت ها مهم نباشد
جناب آقای گودرزی همه مردم و شما به خوبی می دانید احمدی نژاد بهترین رئیس جمهور و رئیس دولت از اول انقلاب تا کنون بود شخص مردمدار که کشور را به اوج عظمت و اقتدار و تحول رساند
چرا باید نخبگانی نظیر جناب دکتر احمدی نزاد رد صلاحیت شوند و افراد که هیچ توانایی ندارند و کشور را به قهقرا می برند تایید صلاحیت شوند
Iran (Islamic Republic of)
حاجی
۱۶:۲۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
علی اکبر رایفی پور باید رییس جمهور بشه/بسه دیگه 42سال آزمایش بس نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمدیعقوبی
۱۶:۱۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فقط حسن روحانی
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۱۷:۰۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
خخخخخخخخخخخخخههههههه
حتی شوخیشم خوب نیست !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
چی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فتاح و لاغیر
اگر این مثلا اصولگرایان فهمیدند که هیچ اگر نفهمیدند انقلابی ها خودشان بلدندچه کار کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
به نظر بنده فقط آقای سعیدی کیا که هم مذهبییند هم پرتلاش
نه آقای فتاح که انتقادپذیر نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سورنا ستاری میتونه مورد اجماع همه طرفهای سیاسی قرار بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فتاح رفیق جون جونی احمدی نژاد؟!
همون روزهای اول دولت دوم احمدی نژاد بود که این آقا با سه تا وزیر دیگه بر علیه احمدی نژاد شوریدند و او هم هر چهارتا رو از هیات دولت انداخت بیرون...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۵۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
در قضیه عذر خواهی از حداد عادل نشان داد که نمیتواند در مقابل قدرت از حقِ ملت دفاع کند ،من نظرم ازونجا برگشت از جناب فتاح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فتاح جهادی کار میکنه و کارش درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سخنرانی ایشون در ویژه برنامه شب عید امسال نگاه کنید.

انقدر از خودشون تعریف کردن که من حقیقتا خجالت کشیدم!!!

شخصیت مناسبی نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
همین الان فتاح احمدی نژاد چهار ساله دوم است با اون حرف زدن ها و برخوردهایش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
فتاح هیچ ربطی به احمدی نژاد ندارد. در هر صورت هر کی رو خودشون انتخاب کنند رئیس جمهور هست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۱۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
چه فرقی بحال مردم میکنه؟ الان مجلس اصولگرا، دولت اصلاح طلب چه گلی به سر مردم زدن؟!! آزموده را آزمودن خطاست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
یکی بیاد که مشکلات رو بتونه حل کنه نه اینکه بدتر کنه
-
ناشناس
۱۴:۱۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
تا حدودی قالیباف بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
هیچکس فکر مردم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
اذری جهرمی کاندید بشه من رای نمیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
منم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
داداش چی میگی این وسط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فقط خواهش می کنم اصولگرایان اجماع داشته باشید و یک نفر کاندید معرفی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فقط خواهش می کنم اصولگرایان اجماع داشته باشید و یک نفر کاندید معرفی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فتاح خوبه چرا گیر میدین بهش؟؟؟از اون قالیباف که بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فتاح خوبه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۰۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فقط فتاح و یا جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
جلیلی انتخاب هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
نه فتاح نه جلیلی یک کلام احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
والا فتاح اگر اشتباه نکنم تو برنامه تلویزیونی شبکهیک گفت من تو بنیاد میمونم و نامزد نمیشم. اگر اشتباه نکنم و همین حرف را زده باشن اماتو انتخابات شرکت کنن یعنی یه حرفی زدن و خلافش عمل کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فتاح اگه بدونه میتونه از پس مسئولیت بربیاد، میاد.
شما از الان نترس به خودت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
شرایط زمان و تکلیف نسبت به شرایط زمان هم مهم است. کسی سند محضری نداده که در هر شرایطی چکار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
گفت فعلا اکنون برنامه ای ندارم برای ریاست جمهوری
ممکنه شرکت کنه کار خوبی هم میکنه شرکت در انتخابات گناه کبیره که نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
شرکت در انتخابات گناه نیست دوست عزیز مهم نیت افراده که متاسفانه دنبال قدرتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سند و مدرک داری که میتونه ۱۳:۵۸ رو هوا و کیلویی نظر ندیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
آقای فتاح مسعول متعهد و باغیرت ...فقط مثل بعضی ها دورهمی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد از همه بهتره چون قبل رییس بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
اره بلده چجوری جنسارو گرون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فقط کسی که قراره بیاد سمت ریاست جمهوری بگد چه برنامه ای دارد با وجود این تحریمها و گرفتاریها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فقط کسی که قراره بیاد سمت ریاست جمهوری بگد چه برنامه ای دارد با وجود این تحریمها و گرفتاریها.
Georgia
ناشناس
۱۲:۳۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
مسئول باید مومن وخدمتگزارمردم همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
بیدارشین بخدامردم بریدن وای وای تخم مرغ 1500شده دیگه بریدیم باسه تابچه مستاجرکارگرخجالت بکشین شنبه یکشنبه چیشد
Iran (Islamic Republic of)
حسبن
۱۳:۰۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
اشتباهی منفی زدم. حق باشماسا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
انشاا.. فقط دکتر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
Moeinmm
۱۱:۵۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد تمام اگه بذارن بیاد ردصلاحیت نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
باسلام،اگر ایشان خودشو کاندید کنه به احتمال زیاد رئیس جمهور آینده است .نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند به افراد ، بی ادعا ودر خدمت
مستضعفین ،میباشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
جعفري
۱۱:۵۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
أصلا ملت ايران نه أصول گرا را قبول دارند نه اصلاح طلب را بلكه دنبال كسي هستند كه مديريت قوي داشته باشد و با تيّم قوي بتونه اقتصاد بحران زده كشور را نجات بده مردم به حزب راي نميدهند شايد حزبي موج سواري كند از إمكانات دولت و ارگاني بر له يا عليه حزبي سواستفاده كند ان مانده مهارت نقشه هاي ان حزب وگرنه ملت ايران چشم براهند كسي بياد فراتراز حزب و وامداري به كسي و گروهي كار و خدمت كند
Iran (Islamic Republic of)
يوسف
۱۱:۴۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
چهره مردمي هستند درد مردم را ميدانند هرچه ازدستش برآيد دريغ نمي كند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
من به محمود رای میدم اگه تایید صلاحیتش نکنن رای نمیدم.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود کریمی اصیل
۱۱:۱۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فقط اسحاق
فقط جهانگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
ماشین اقتصاد را راه انداخت بسه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۰۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
حتما از دلارهای 4200 خیلی بهت رسیده !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فعلا دلار 26000تومنی رو بشما ر تا خابت تعبیر بشه.
مردم ایران یادتان هست. یادتان باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
اقای فتاح یکی از فرماندهان زمان جنگ بودن و از یاران دیرین امام هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
هیچکدوم در حد رئیس جمهوری نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام اگه آقای ستاری کاندید شد من حتما به ایشون رای میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
چهره خوبی بود ولی با صحبت های اخیر ایشون درباره املاک سازمان مستضعفان شاید از ایشون حمایت صد در صدی نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
چهره خوبی بود ولی با صحبت های اخیر ایشون درباره املاک سازمان مستضعفان شاید از ایشون حمایت صد در صدی نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فقط احمدی خودش وبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فتاح در داستان حداد عادل نشان داد خیلی ضعیف است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فقط احمدی خودش وبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فقط احمدی خودش وبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
این آقا واقعا لیلاقت رئیس جمهور شدن رو داره اگه بیاد حتما رای میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
این آقا واقعا لیلاقت رئیس جمهور شدن رو داره اگه بیاد حتما رای میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
جدا از بحث های سیاسی ایشون در حد ریاست جمهوری نیستن.
نمیگم ادم بدیه یا ازش خوشم نمیاد .
-
ناشناس
۱۰:۴۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
درود بر احمد نزاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
رای بی رای

هرگززززززززززززززز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فقط محمود احمدی نژاد ولا غیر.
Iran (Islamic Republic of)
حسبن
۱۰:۲۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
تمام مصایب جهش چند برابری دلار از زمان احمدی نژاد شروع شد. اگر مختصری سیاست بلد بود به شورای امنیت نمیگفت قطعنامه کاغذپاره ای بیش نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
بس میکنی یا نه.الان 8 سال گذشته دولتی که بهش رای دادی ازش بخواه بازخواست کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سن و سالت رو نمی دونم از زمان هاشمی موضوع دلار مشکل اقتصاد ما بود
حرفهای نخ نما شما دیگه خریدار نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
اقای فتاح با ان برنامه نشان داد که حرف بدون دلیل ومستند زیاد میزند وهر چند که عذر خواهی کرد ولی دیگر سوخت وشایسته ریاست جمهوری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
اقای فتاح با ان برنامه نشان داد که حرف بدون دلیل ومستند زیاد میزند وهر چند که عذر خواهی کرد ولی دیگر سوخت وشایسته ریاست جمهوری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
این نظامی ها از خیلی حقوقدان ها بهترن والا
Iran (Islamic Republic of)
جوان
۱۰:۰۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فتاح را با یک بازی از دور خارج کردند!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
از همه بهتر محمود احمدی نژاده .خلاصه که هیچکس احمدی نژاد نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۴۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
با سلام و احترام
به نظر بنده آقایان دکتر فریدون عباسی و سعید جلیلی گزینه های مناسبی برای ریاست جمهوری آینده می باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فرد خوبیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فقط دتکر احمدی نژاد باید بیاید تا این مملکت یکم روی خوش ببیند ودوباره به فکر فقراباشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
البته باید از اقای حداد عذر خواهی کند تا تایید شود
Iran (Islamic Republic of)
رحمان
۱۰:۵۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
بنده خدا عذر خواهی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
متاسفم که هنوز اندر خم یک کوچه ایم
آخرین اخبار