به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی

ساعتی پس از حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه منابع خبری اعلام کردند آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی به صدا در آمد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، ساعتی پس از حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی که توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در کاخ سفید در شب گذشته به امضا رسید، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی خبر دادند.

به گفته رسانه‌ها نیرو‌های مقاومت تعدادی راکت به سوی این شهرک‌های پیرامون نوار غزه شلیک کرده اند.

بنا به اعلام رسانه‌های صهیونیستی گزارش‌های اولیه حاکی از اصابت یک راکت به خیابان رامبام در شهرک سدیروت است.

المیادین اعلام کرد نیرو‌های مقاومت تعداد دیگری راکت از غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی پیرامون غزه شلیک کردند و سامانه پدافندی گنبد آهنین در تلاش بر آمده تا با این راکت‌ها مقابله کند.

این در حالی است که خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع امنیتی فلسطینی اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی بخش‌هایی از غزه را هدف حملات خود قرار داد.

ساعاتی قبل به دنبال حضور نمایندگان رژیم‌های دست‌نشانده بحرین و امارات و همچنین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی در آمریکا و کاخ سفید برای امضای توافق آشکارسازی روابط و خیانت به ملت و آرمان فلسطین، مراسم امضای توافق به‌اصطلاح صلح رژیم صهیونیستی با کشور‌های امارات و بحرین، در حضور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و چند صد مهمان خارجی و آمریکایی برگزار شد.

این در حالی است که همزمان با حضور وزرای خارجه بحرین و امارات به همراه نتانیاهو در کاخ سفید برای امضای توافق عادی‌سازی روابط، خبرنگار المیادین شب گذشته از شنیده‌شدن صدای آژیر هشدار در عسقلان و اشدود در شمال نوار غزه و به دنبال آن سقوط ۲ موشک در منطقه اشدود و زخمی شدن ۲ نفر خبر داده بود.

در حال تکمیل ...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۸:۲۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
ای کاش یک موشک نقطه زن به مرکز هسته ای دیمونا برخورد میکرد...........ای کاش از تمام مرزهای مشترک کشورهای محورمقاومت با همآهنگی و برنامه ریزی دقیق عملیاتی بسوی سرزمین های اشغال شده فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی غاصب اسرائیل موشک های نقطه زن بسوی دیمونا شلیک میشد.......... تا سخن سیدمقاومت یعنی شیخ سیدحسن نصرالله محقق میشد و اسرائیل به عصر حجر برمیگشت و خانه سست عنکبوت منهدم میشد......
آخرین اخبار