ثبت نام مصاحبه کنکور دکتری ۹۹ در دانشگاه شریف آغاز شد

داوطلبانی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برای مصاحبه دکتری به دانشگاه صنعتی شریف معرفی شده اند باید از امروز، ۲۶ شهریور در سایت این دانشگاه ثبت نام کنند.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دانشگاه صنعتی شریف برای سال ۱۳۹۹ در رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی صنایع، علوم ریاضی،، فیزیک، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی نفت، مهندسی مواد، مهندسی مکانیک، مهندسی دریا، مهندسی هسته ای، مهندسی سیستم‌های انرژی، مهندسی کامپیوتر، هوافضا، نانوفناوری، مدیریت و امور اقتصادی دانشجوی دکتری می‌پذیرد.

مصاحبه آزمون دکتری امسال در دانشگاه صنعتی شریف از امروز (۲۶ شهریور) آغاز می‌شود و داوطلبانی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برای مصاحبه دکتری در این دانشگاه معرفی شده اند باید در موعد مقرر برای ثبت نام مصاحبه اقدام کنند.

بنابر اعلام دانشگاه شریف، زمان باز شدن سایت ثبت نام از ۲۶ شهریور تا۳۰ شهریور است و به هیچ وجه مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد.

داوطلبان لازم است در سامانه پذیرش دانشگاه شریف به آدرس admission.edu.sharif.edu ثبت نام کنند در غیر این صورت از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابرا هیمی
۰۸:۳۶ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
با سلام وعرض ادب خدمت اساتید محترم آیا دانشگاه برای کسانی که دعوتنامه مصاحبه آمده ولی در حال دفاع ارشد هستندو بعلت کرونا و عقب افتادن زمان آن دچار تاخیر شده است تمهیداتی در نظر گرفته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
نتایج اولیه کنکور سراسری را در شهریورماه منتشر کنید . شما امسال بچه های کنکوری را دیوانه کردید اگر دستی تصحیح کرده بودید تا الان تمام می شد
آخرین اخبار