پیش فروش گوشی Z Fold 2 سامسونگ رکورد زد

گوشی Z Fold 2 توانست در بخش پیش فروش رکورد بسیار چشمگیری را ثبت کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ چندی پیش جدیدترین مدل گوشی‌های تاشو که مجموعا به پنج دوربین و صفحه‌نمایش داخلی ۷٫۶ اینچی مجهز است، را رونمایی کرد.

سامسونگ یکی از شرکت‌های محبوب در بازار گوشی‌های هوشمند بوده که در سال‌های اخیر، نوآوری‌های متعددی خلق کرده است. این شرکت در بین اولین شرکت‌هایی قرار می‌گیرد که موفق شده‌اند گوشی‌های تاشو تولید کنند.

نسل اول این این گوشی چگونه بود؟

گوشی Z Fold عرضه موفقی بین طرفداران خود تجربه نکرد و در بررسی که کارشناسان روی این مدل انجام دادند متوجه ایرادات زیادی در آن شدند. درپی انتشار این گزارش‌ها سامسونگ عرضه این مدل را به تعویق انداخت. مدتی بعد این گوشی وارد بازار شد که همچنان ایراداتی داشت، اما سامسونگ برای نسل بعدی این گوشی تدابیری اندیشید تا به بهترین شکل ممکن نسل دوم گوشی Z Fold را عرضه کند.

در همین راستا شرکت کره‌ای سامسونگ از گلگسی Z Fold 2 رونمایی کرد. سامسونگ برای ایجاد هماهنگی در نام‌گذاری محصولات تاشو خود، عبارت Z را به‌نام گوشی اضافه کرده است؛ که به ترتیب، Z Flip گوشی تاشو با فرم‌فاکتور پوسته‌صدفی و Z Fold با فرم‌فاکتوری کتابی است.

سامسونگ تلاش کرده که تغییرات خاص و محسوسی در نسل دوم  Z Fold اعمال کند تا تجربه‌ای که گلگسی Z Fold 2  به کاربران منتقل می‌کند بهتر از نسل قبلی این گوشی باشد. ابعاد صفحه‌نمایش خارجی گلکسی Z Fold 2  برابر با ۶.۲ اینچ است که این صفحه نمایش حاشیه بسیار کمی دارد. در حالی که نسل اول این محصول حاشیه‌ی نسبتا زیادی در اطراف صفحه‌نمایش خارجی داشت. هر دو صفحه‌نمایش گلکسی  Z Fold 2 حفره‌ای برای دوربین دارند. در نسل جدید گلکسی Fold، از بریدگی بالای صفحه‌نمایش اصلی خبری نیست که جذابیت چندانی نیز نداشت.

گوشی هوشمند z fold

رکورد باورنکردنی  Z Fold 2

به گزارش نشریه‌ای کره‌ای پرچمدار جدید تاشو ۵۰ هزار پیش فروش داشته که این تعداد رکورد جدیدی برای نسل گوشی‌های تاشو است. سامسونگ از امروز (۱۶ سپتامبر) ارسال گوشی‌های پیش فروش را آغاز می‌کند و از ۱۸ سپتامبر این محصول را در بازار عرضه می‌کند.

گفتنی است نسخه محدود Thom Browne دربین کاربران بسیار مشهور شده است. شرکت سامسونگ ۲۳۰ هزار ثبت نام از این مدل گزارش داده است و مجبور به استفاده از یک سیستم قرعه کشی شده است، چراکه تنها ۵ هزار نسخه از این مدل در جهان و تنها هزار نسخه از این محصول در کره وجود دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.