تخفیف ویژه برای ارسال محصولات صنایع دستی بوشهر به سراسر کشور

مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری بوشهر گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ صورت گرفته با اداره کل پست استان در آینده نزدیک ارسال تولیدات صنایع دستی بوشهر به سراسر کشور با تخفیف ویژه همراه خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مریم آذرشب مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر در بازدید از کلاس‌های آموزش صنایع دستی در روستای جزیره شمالی از توابع شهرستان گناوه، بیان کرد: کار تولیدی دغدغه امروز کشور است و ما از بانوان فعال در این حوزه حمایت خواهیم کرد.

او افزود: تفاهم نامه‌ای را با اداره کل پست استان منعقد کرده‌ایم که در آینده نزدیک ارسال تولیدات صنایع دستی بوشهر به سراسر کشور با تخفیف ویژه همراه خواهد بود که این امر می‌تواند در تسهیل فروش محصولات و بهره وری مالی برای تولید کنندگان این حوزه مفید باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر، معرفی محصولات صنایع دستی استان را در صداوسیما از دیگر راهکار‌های حمایتی عنوان کرد که در دستور کار قرار دارد.


بیشتر بخوانید


 معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر نیز با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تولید محور صدف سازی و صنایع دستی دریایی در روستای جزیره شمالی گفت: این دوره با آموزش تولیدات فاخر و کار در فضای مجازی همراه بود که با رونمایی از درگاه اختصاصی صنایع دستی استان و تهیه عکس‌های با کیفیت از محصولات، کمک خواهیم کرد محصولات تولید کنندگان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی معرفی و عرضه شود.

لیلا رحیمی بیان کرد: با توجه به اینکه بانوان جزیره شمالی توانمندی خود را در تولید صنایع دستی در این دوره کوتاه آموزشی نشان دادند، به زودی کلاس‌های آموزشی دیگر رشته‌ها را هم در این روستا برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.