مسابقات قرآنی مدهامتان در گیلان برگزار می‌شود

چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به صورت مجازی در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت‌الاسلام محمدعلی رضوانی‌نژاد، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در این استان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

او افزود: با توجه به شرایط کشور به لحاظ شیوع کرونا ویروس، این دوره از مسابقات غیرحضوری و از طریق ثبت‌نام و بارگذاری اثر در سامانه بچه‌های مسجد bachehayemasjed.ir برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اظهار داشت: چهاردهمین دوره مدهامتان در ۴ رشته تلاوت نور، قرائت نماز، مکبری و اذان برگزار می‌شود که رشته مکبری و اذان ویژه برادران ست.

رضوانی‌نژاد ادامه داد: رشته تلاوت نور شامل ترتیل سوره‌های یاسین، الرحمن و واقعه است که ویژه برادران و خواهران در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال برگزار می‌شود.

او یادآور شد: رشته قرائت نماز ویژه برادران و خواهران در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال، رشته مکبری ویژه برادران و در مقطع سنی زیر ۹ سال و ۹ تا ۱۴ سال و رشته اذان ویژه برادران در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان آخرین مهلت ثبت‌نام در این مسابقات را تا ۳۰ آذر اعلام و تصریح کرد: اجرای تقلیدی از الگو‌های بارگذاری شده رشته‌های تلاوت نور (ترتیل)، اذان و مکبری در سامانه دارای امتیاز ویژه است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.