تشدید بازرسی‌ها بر واحد‌های صنفی شهر اصفهان

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان اصفهان از صدور ۲ هزار و ۷۱۵ پرونده تخلفاتی واحد‌های صنفی شهر اصفهان از اغاز امسال تاکنون خبرداد.

جواد محمدی فشارکی مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهارداشت: با توجه به شرایط کنونی ویروس کرونا در کشور، افزایش تورم و وضع نامناسب اقتصادی دربازار توانستیم از ظرفیت‌های موجود برای تشدید بازرسی‌ها در واحد‌های صنفی شهر اصفهان استفاده کنیم که در همین راستا از اغاز امسال تاکنون ۲ هزار و ۷۱۵ پرونده تخلفاتی برای برخی واحد‌های صنفی متخلف صادر شده است.

او افزود: با هوشیاری بازرسین اتاق اصناف استان اصفهان ۱۳۷ هزار و ۳۷۷ بازرسی از اغاز امسال تاکنون در واحد‌های صنفی شهر اصفهان صورت گرفته که این اقدام  پلمب شدن هزار و ۱۵۰ واحد صنفی مختلف را دربر داشته است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان اصفهان گفت: گران فروشی، کم فروشی و رعایت نکردن نکات بهداشتی لازم برای جلوگیری از انتشار کرونا از مهمترین تخلفات واحد‌های صنفی پلمب شده بوده است.

فشارکی ادامه داد: با هدف جلوگیری از انتشار کرونا در جامعه بیش از ۱۵۱ هزار و ۲۷۸ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی بازرسین اتاق اصناف استان اصفهان پلمب شده اند.

او اضافه کرد: در حال حاضر ۸۷ بازرس رسمی و ۱۴۲ بازرس افتخاری در مرکز بازرسی اتاق اصناف استان اصفهان مشغول فعالیت هستند.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان اصفهان یادآور شد:لغو مرخصی و افزایش ۱ ساعته میزان فعالیت بازرسین در واحد‌های صنفی استان از جمله اقدامات مرکز بازرسی اتاق اصناف استان اصفهان برای تشدید نظارت‌ها در سال جاری بوده است.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
خیلی خوب بود