فعالیت ۱۲۶ مربی خانم و آقا در هیات تکواندو

رئیس هیات تکواندو کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۱۲۶ مربی خانم و آقا در این هیات و اینکه منبع درآمدی اکثر آن‌ها روی آموزش متقاضیان است، گفت : شیوع کرونا و تعطیلی فعالیت‌ها، خسارت زیادی به آن‌ها وارد آورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی همتی رئیس هیات تکواندو کرمانشاه گفت : بیشترین ضرر شیوع کرونا متوجه مربیان مرد که ۶۰ درصد کل مربیان هیات را تشکیل می‌دهند، شد.

او گفت : متاسفانه قول اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در خصوص حمایت از مربیان هیات نیز تاکنون محقق نشده است که امیدوارم مسئولان فکری برای این موضوع بکنند.

همتی افزود: این در حالی است مربیان باشگاه‌های خصوصی از حمایت‌ها و تسهیلات لازم برخوردار شده و تا حدی جبران زیان‌های وارده به عمل آمد، اما متاسفانه مربیان شاغل در هیات‌های ورزشی چه در تکواندو چه سایر رشته‌ها به دلیل شرایط ایجاد شده وضعیت مناسبی ندارند.

رئیس هیات تکواندو کرمانشاه کاهش تعداد ورزشکار سازمان یافته را از دیگر پیامد‌های شیوع کرونا اعلام و ادامه داد: در ۶ ماهی که از سال جاری می‌گذرد آمار ورزشکاران ما نسبت به پارسال ریزش داشته است.

او با بیان اینکه پارسال هیات کاراته ۱۱ درصد کل ورزشکاران بیمه شده استان را در اختبار داشت، گفت: از نطر تعداد ورزشکار بیمه شده رتبه سوم را داشتیم.

همتی افزود: در روز‌ها و ماه‌های اخیر که شاهد شیوع کرونا بوده ایم ورزشکاران ما تمرینات خود را در منزل پیگیری و هیات نیز نسبت به برگزاری آزمون ارتقاء کمربند به صورت مجازی اقدام کرد.

این مقام مسئول در ادامه از پذیرفته شدن ۲ مقاله هیات تکواندو کرمانشاه در اولین سمینار علمی- تخصصی و بین المللی خبر داد و گفت: در میان ۱۱۰ مفاله ارسالی به دبیرخانه ۸۰ مقاله پذیرفته شد که ۲ مورد آن‌ها از هیات کرمانشاه ارسال شده بود.

او به انتخاب فدراسیون تکواندو به عنوان فدراسیون برتر از سوی فدراسیون جهانی اشاره کرد و افزود: برای این انتخاب پارامتر‌هایی مانند مدیریت صحیح، برنامه ریزی اصولی، فعالیت مستمر هیات‌های استانی و ... مورد ارزیابی قرار گرفته بود که خوشبختانه کشورمان موفق به کسب این مهم شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار