فرمانده انتظامی ایلام:

سرکرده باند اراذل و اوباش در ایلام دستگیر شد

سردار یاری با اشاره به دستگیری سرکرده باند اراذل و اوباش در ایلام، گفت: یکی از راهبرد‌های اصلی ناجا خصوصاً در ایلام، مقابله و مبارزه جدی با اراذل و اوباش شناسنامه‌دار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی ایلام گفت: خوشبختانه در چند روز گذشته یکی از سران اراذل و اوباش و کسی که در فضای مجازی و حقیقی قدرت نمایی می‌کرد و موجبات ناامنی و شرارت در استان خوزستان و شهرستان دهلران از توابع استان ایلام شده بود شناسایی و دستگیر شده است.

او افزود: متهم که در این مناطق با اقدامات مجرمانه خود موجب وحشت مردم شده بود توسط همکاران تلاشگر در پلیس دهلران دستگیر و همراه با پرونده برای مطالبه به حق مردم تحویل مراجع قضایی شد.

سرداریاری اضافه کرد: این مجرم یکی از کسانی بود که در منطقه عمومی دهلران و استان خوزستان در چند سال گذشته دست به شرارت و ترس و وحشت مردم می‌زد، خوشبختانه با یک اشراف اطلاعاتی و اقدام جهادی و انقلابی دستگیر و به دست قانون سپرده شد.

او عنوان کرد: از دستگاه قضائی می‌خواهیم که این فرد را به سزای اعمال ننگینش برساند تا نویدی باشد برای مردم عزیز استان خوزستان و شهرستان دهلران و کل استان تا احساس امنیت و آرامش همیشگی را دوباره در این مناطق به خوبی لمس کنند.

 

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.