مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی خبر داد؛

۲ هزارو ۵۰۰ دانش‌آموز کمیته امداد استان مرکزی فاقد گوشی هوشمند

مومنی گفت: حدود ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز استان مرکزی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی فاقد گوشی هوشمند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مومنی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در دیدار با مسئولان شهرستان فراهان گفت:  ۵ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز و ۶۶۱ دانشجو در استان زیر پوشش کمیته امدادند و با توجه به شرایط کرونایی و آموزش‌های مجازی حدود ۲ هزارو ۵۰۰ دانش‌آموز فاقد گوشی هوشمند هستند و برای تأمین ان نیاز‌مند بیش از ۴میلیارد تومان هستیم که امیدست با کمک خیرین فراهم شود.

او با اشاره به «طرح ایران همدل» در آغاز سال تحصیلی از خیران نیک‌اندیش درخواست کرد از طریق کد# ۱۴* و یا از کد *۸۸۷۷*۰۸۶# در کمک به دانش‌آموزان کم‌بضاعت یاریگر کمیته امداد باشند و یا کمک‌های خود را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ واریز نمایند برای واریز وجه استفاده نمایند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی اضافه کرد: شورعاطفه‌ها در سال تحصیلی جدید از ۲۲ شهریورماه آغاز و تا ۷ مهرماه انجام می‌شود و مردم استان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و همچنین کد مهربانی #۰۸۶*۸۸۷۷* به دست دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند برسانند.

ایجاد بیش از ۵ هزار فرصت شغلی هدفگذاری کمیته امداد استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی بیان کرد: تا پایان سال برای جامعه زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ۵ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌شود که برای این اشتغال‌ها بالغ بر ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: سال گذشته هم ۴ هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ایجاد شد که شهرستان فراهان رتبه سوم ایجاد فرصت شغلی در سطح استان را کسب کرد و جا دارد از فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولین محترمی که دراین راستا حمایت کردند تشکر و قدردانی کنم.

مومنی با بیان اینکه اولویت کمیته امداد کمک به توانمندسازی مددجویان است، اضافه کرد: اساس و برنامه کار ما در سال جاری، ایجاد اشتغال پایدار برای این، ولی نعمتمان زیر پوشش است.

بانک اطلاعاتی نخبگان شهرستان فراهان در دست تهیه

حسن خزائی پور فرماندار شهرستان فراهان هم در این جلسه گفت: سرمایه انسانی در شهرستان فراهان ظرفیت مهمی است که در صورت مدیریت و برنامه ریزی می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات منطقه باشد و در این راستا برآن شدیم تا نخبگان این شهرستان را شناسایی کرده، و از آن‌ها برای پیشبرد و توسعه این شهرستان کمک بگیریم و به نوعی بانک اطلاعاتی نخبگان فراهان را ایجاد کنیم.

خزائی پور کار در کمیته امداد امام خمینی (ره) را سخت و درعین‌حال ارزشمند و خدمات این نهاد را برای رفع فقر و محرومیت و ایجاد اشتغال در شهرستان بسیار موثر دانست و افزود: توفیق خدمت در نهاد مقدس کمیته امداد یک نعمت الهی است.

او اضافه کرد: امداگران خدمت در این نهاد را نعمتی برای کسب فرصت اطاعت امر الهی می‌دانند، زیرا کار در کمیته امداد در واقع استمرار کار انبیاء و ائمه معصومین (ع) جهت کمک به خانواده‌های نیازمند است.

فرماندار شهرستان فراهان همچنین توسعه متوازن را در گرو توجه همه جانبه به تمام اقشار جامعه دانست و از تلاش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و شهرستان در این راستا قدردانی کرد و خواستار تلاش و همکاری بیشتر در رفع محرومیت‌ها در این شهرستان شد.

مومنی مدیرکل امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی و معاونین ستادی با حضور در شهرستان فراهان با خزائی پور فرماندار و مسئولان این شهرستان دیدار و پیرامون مسائل مددجویان کمیته امداد گفتگو کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.