تجمع اعتراضی بسیجیان خندابی به هتک حرمت پیامبر و قرآن

بسیجیان شهر خنداب در اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر و قرآن تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و هتک حرمت به ساحت حضرت محمد (ص) بسیجیان شهر خنداب با برپایی تجمع اعتراضی در آستان مقدس امامزاده محمد مسعود (ع)، محکومیت دشمنان قرآن و پیامبر اسلام را فریاد زدند.

تجمع اعتراضی بسیجیان خندابی به هتک حرمت پیامبر و قرآن

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان خنداب در حاشیه این مراسم در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: توهین، استهزاء، و افتراء خط سیری است که دشمنان ما در مقابل ائمه پیش گرفته و برای مخدوش کردن چهره دین بکار گرفته اند.

حجت الاسلام زمانی موسوی افزود: هتک حرمت ساحت مقدس پیامبراسلام و قرآن،  قلب همه مسلمانان را جریحه دار کرده است و ما این اهانت را محکوم می‌کنیم و از مجامع بین المللی می‌خواهیم با عوامل این اقدام بی شرمانه را بی جواب نگذارند.

سرهنگ صادقی فرمانده سپاه شهرستان خنداب هم گفت: تجمع اعتراضی بسیجیان شهرستان خنداب نمادی از امر به معروف و نهی از منکر و اطاعت از نبوت و رسالت ائمه معصومین است و آزادگان جهان در مقابل این بی شرمی‌ها سکوت نخواهند کرد.

روز‌های گذشته مجله فکاهی فرانسوی شارلی عبدو با نشر مطلبی درباره حضرت محمد (ص) به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توهین کرد؛ این مجله در سال ۲۰۱۵ هم با انتشار کاریکاتور حضرت محمد (ص) به ساحت پیامبر رحمت و اسوه اخلاق توهین کرد، اما دولت فرانسه در اعتراض مسلمانان عمل این روزنامه را آزادی بیان دانست.

دولت فرانسه در حالی توهین به پیامبر اسلام که دینی با حدود ۲ میلیارد پیرو در جهان است را آزادی بیان می‌داند که روژه گاردی دانشمند محقق و فیلسوف ساکن این کشور را به دلیل تشکیک علمی درباره هولوکاست به زندان انداخت.

در تاریخ جنگ‌های صلیبی، پشقراولان این جنگ‌ها اوباش فرانسوی بودند که جنایت‌های فراوان کردند و اکنون اروپایی‌ها در این اوهام هستند که برای جلوگیری از گسترش اسلام جهان را به سمت جنگ صلیبی جدید سوق دهند.

در روز‌های گذشته همچنین آتش زدن قرآن کریم در کشور سوئد موجب اعتراض مسلمانان نسبت به توهین به این کتاب آسمانی و کتاب مقدس مسلمانان شد که مردم شهر مالمو سوئد هم شاهد این اعتراضات بودند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.