هوای خراسان رضوی گرم می شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا روز‌های ابتدایی هفته آینده در مناطق مختلف خراسان رضوی حدود پنج درجه افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش تدریجی دمای هوا در این استان تا روز جمعه ادامه دارد به طوری که بیشینه دمای هوای امروز در مشهد ۲۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به روز گذشته یک درجه کاهش دارد و فردا به ۲۶ درجه می‌رسد.

او افزود: بیشینه دمای هوا در خراسان رضوی از ابتدای هفته آینده به طور محسوس افزایش می‌یابد به طوری که بیشینه دمای هوای مشهد در روز‌های شنبه و یکشنبه آتی ۳۱ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: امروز در پی افزایش ابر در نواحی شمالی استان احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در ارتفاعات و نیمه شمالی این استان وجود دارد.

آهنگرزاده بیان کرد: وزش باد همچنان پدیده غالب جوی در این استان است که در مناطق بادخیز همراه با گرد و خاک خواهد بود.

او تصریح کرد: قوچان با کمینه دمای هوای پنج درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در بردسکن با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.