نمایش کشفیات نیروی انتظامی شهرستان محلات

با افتتاح نمایشگاه طرح ظفر ۹ کشفیات نیروی انتظامی شهرستان محلات به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، نمایشگاه کشفیات طرح ظفر ۹ با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان محلات در محل پاسگاه شماره یک نیروی انتظامی شهرستان محلات رونمایی شد.

نمایش کشفیات نیروی انتظامی شهرستان محلات

در این نمایشگاه تعدادی از کشفیات و اموال مسروقه که ماموران نیرو‌های انتظامی شهرستان محلات در عملیات طرح ظفر ۹ درسطح این شهرستان کشف و ضبط کرده اند به نمایش گذاشته شده است.

سرهنگ عباس محمد رضایی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان محلات در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: نیروی انتظامی شهرستان محلات در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و طرح ظفر ۹ به مدت چهار روز اقدام به پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان محلات کرد.

سرهنگ محمد رضایی با بیان اینکه در این طرح تعدادی سارق و مالخر اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند افزود: در نتیجه این طرح، ۴۹ نفر از مجرمین و متهمین متواری و تحت تعقیب در سطح شهرستان محلات دستگیری بود.

او با اشاره به اینکه در حوزه پلیس مواد مخدر هم تعدادی از افراد خرده فروش و معتادان متجاهر دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند از همکاری و کمک مسئولان شورای تامین شهرستان محلات، مرجع قضایی و همچنین اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.