اخبار حوادث ۲۷ شهریور ۹۹؛

۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در دشتستان کشف شد

اخبار حوادث ۲۷ شهریور ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث پنجشنبه ۲۷ شهریور ۹۹ را اینجا بخوانید.

 کشف ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

 سرهنگ فرهاد آراوند گفت: مأموران انتظامی هنگام گشت زنی در جاده‌های شهرستان دشتستان از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس،  ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به همراه هفت دستگاه ترانس مربوط کشف شد.

او بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرده‌اند.

 ۱۰۵ کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسی کشف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۱۰۵ کیلو موادمخدر در عملیات مشترک پلیس بوشهر، فارس و چهار محال و بختیاری کشف شد.

سردار خلیل واعظی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی اعضای دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که به صورت حرفه‌ای و عمده در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان‌های جنوبی فعالیت داشتند، شناسایی کنند.

او عنوان کرد: با هماهنگی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس و چهار محال و بختیاری در دو عملیات سه دستگاه خودرو سواری حامل مواد مخدر در جاده‌‎های شهرستان نی ریز فارس و استان چهارمحال و بختیاری شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۱۰۵ کیلو موادمخدر شامل ۵۰ کیلوگرم تریاک و ۵۵ کیلوگرم حشیش کشف شد و چهار متهم دستگیر شدند.

دستگیری ۳ سارق و کشف ۴ فقره سرقت در جم

فرمانده انتظامی شهرستان جم گفت: با دستگیری سه سارق چهار فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ سید علی مهدیان افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، کابل و سیم برق در شهرستان جم، سه سارق دستگیر شدند و به چهار فقره سرقت سیم و کابل و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

سارقان سیم و کابل در دشتستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع در شهرستان دشتستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار خلیل واعظی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را که با تشکیل باندی چهار نفره در این شهرستان فعالیت داشتند، دستگیر کردند.

او بیان کرد: متهمان در بازجویی‌ها به ۳۹ فقره سرقت در شهرستان دشتستان اعتراف کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.