فوت ۴ نفر از کرمانشاهیان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا

با ۴ مورد فوت دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۶۹ نفر رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  گفت: در شبانه روز گذشته ۳۷ مورد بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی  و بستری شدند و جمع موارد مثبت بستری به چهار هزار و ۴۷ نفر رسید.

محمدی با اعلام اینکه هم اکنون ۳۲۷ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند افزود: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۴ نفر می‌باشد که از این تعداد دو مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

او بیان  کرد: در شبانه روز گذشته در هر یک از شهرستان‌های کنگاور و سرپل ذهاب نیز یک نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند بدین ترتیب با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۶۹ نفر رسیده است.

محمدی با اشاره به اینکه از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان یازده هزار و ۸۳۵ نفر بستری و ده هزار و ۹۴۵ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند نیز گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۷۶ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۴۵ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.