دشمنان ایران اسلامی از تاثیر گذاری کشورمان در منطقه در هراسند

در دیدار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور بر تاثیر گذاری ایران در منطقه تاکید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  آیت الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی از تاثیر گذاری این کشور در منطقه در هراسند گفت: "ما می‌توانیم"، شعار اصلی امام خمینی (ره)  به منظور استقلال و خودکفایی کشور بود، موضوعی که امروز سردمداران غربی به شدت نگرانند و تلاش می‌کند تا با تحریم‌های خود برعلیه مردم این کشور، ایران اسلامی را به زانو درآورد، اما غافل از اینکه تحریم‌ها برای کشورمان یک فرصت بوده است.

آیت الله علما یکی از وظایف اصلی دانشگاه را تربیت دانشجوی متدین، با ایمان، با بصیرت و دانا دانست و افزود: این امر می‌تواند سرمایه‌ای برای کشور باشد.

او بیان کرد: به فرموده امام خمینی رحمة الله علیه دانشگاه و حوزه مغز متفکر کشور است.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی هم در ادامه ارتقاء علمی گسترش دانشگاهی با تاکید بر انقلاب اسلامی و حفظ کیان کشور را سه اولویت اصلی دانشگاه آزاد برشمرد و گفت: در سال جهش تولید تلاش‌ما بر این است که با روش‌های آموزشی و تربیتی به کاهش آسیب‌های اجتماعی معضل بیکاری و افزایش بهره‌وری جامعه گام برداریم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.