ظریف: ترامپ با حمایت از اسرائیل منطقه را ویران می‌کند

وزیر خارجه ایران در پیامی تصریح کرد که رئیس‌جمهور آمریکا با اولویت قرار دادن رژیم صهیونیستی برای به دست آوردن رأی در انتخابات، نه تنها منطقه را ویران بلکه به مردم آمریکا خیانت می‌کند.

ظریف: ترامپ با حمایت از اسرائیل منطقه را ویران می‌کند

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار یک پیام در صفحه توییتر خود به اعترافات «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در نشریه «جوئیش تلگرافیک ایجنسی» واکنش نشان داد.

ظریف یک نسخه از مقاله جوئیش تلگرافیک ایجنسی را تحت عنوان «در درخواست سال نو یهودیان، ترامپ به یهودیان آمریکا گفت "ما عاشق کشور شما هستیم» " و خواستار رأی آن‌ها شد»، در صفحه توییتر خود قرار داد و زیر نکاتی از آن را با رنگ زرد هایلایت کرد.

ظریف سپس در پیام خود نوشت: «جدیدترین اعترافات دونالد ترامپ: جایی که حقیقتاً وفاداری خانواده‌اش به آن تعلق دارد؛ دلیل آنکه هفت تریلیون دلار‌های مالیات‌دهندگان آمریکایی که به سختی به دست می‌آورند و جان بسیاری از مردم آمریکا را فدا می‌کند؛ آن‌هایی که اسرائیل را در اولویت قرار می‌دهند، نه تنها منطقه ما را خراب کرده‌اند بلکه فقط برای (کسب) رأی به مردم خود نیز خیانت می‌کنند».


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار