وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به ۱۲ هزار متقاضی

اسلامی گفت: بر اساس آخرین آمار ۱۲۰ هزار متقاضی برای دریافت وام ودیعه مسکن به بانک‌ها معرفی شده‌اند و تسهیلات به ۱۲ هزار متقاضی پرداخت شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در خصوص جلسه‌ای که با بانک‌ها برای تسریع در پرداخت وام ودیعه مسکن برگزار شد، گفت: در جلسه با بانک‌ها مقرر شد تا بانک‌ها در پرداخت وام ودیعه مسکن و همچنین ارائه تسهیلات به طرح اقدام ملی مسکن، تسریع داشته باشند تا مستاجران زودتر بتوانند به ودیعه مورد درخواست خود برسند.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص ضمانت‌های وام ودیعه مسکن اعلام کرد: در این جلسه، مقرر شد تا مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا عمل شود. بدین معنا که برای وام‌های ۱۵ میلیون تومان بدون ضامن غیر و تنها با ضمانت خود شخص وام گیرنده، تسهیلات وام مسکن پرداخت شود و برای وام‌های ۳۰ و ۵۰ میلیون تومانی با یک ضامن، پرداخت تسهیلات انجام شود.

اسلامی توضیح داد: با توجه به مشارکت بانک‌ها در تامین منابع تسهیلاتی طرح اقدام ملی، مقرر شد جلساتی اختصاصی با هریک از بانک‌ها برگزار شود و در خصوص چگونگی تخصیص منابع و چگونگی پرداخت، نتیجه‌ای واحد اتخاذ شود. همچنین مقرر شد تا در کنار بانک مسکن، سایر بانک‌ها با تمامی قدرت خود در حوزه مسئولیتی بخش مسکن کمک دهنده باشند و تعداد بیشتری از متقاضیان برای اخذ تسهیلات مسکن، پوشش داده شوند.

وی در خصوص آخرین آمار از وام ودیعه مسکن، گفت: تا امروز بیش از ۱۲۰ هزار نفر به کارتابل بانک معرفی شدند که از این تعداد حدود ۲۱ هزار نفر تشکیل پرونده انجام شده و نزدیک به ۱۲ هزار تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
میتونیم‌این‌وام مسکن به خودمون بدید خودمون‌قسط بدیم‌ روی مبلغ پول خودمون‌بزاریم‌بعدشم پول مال خودمون باشه فقط قسط وام‌راپرداخت کنبم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
بانک واس،ضامن خیلی سخت گیری،میکنه درصورتی،که شمامیگین واس اشخاصی که مستنری،بگیرن فیش کسر از حقوق کافیه ولی بانک درجواب میگه هر کی گفته خودشم بهتون وام بده
Iran (Islamic Republic of)
ب
۰۸:۵۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
وام ودیعه بعد سی ام تمدید میشه؟
آخرین اخبار