توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان اهواز در رزمایش لبخند حضرت

مسئول قرارگاه جهادی ارصاد از برگزاری رزمایش لبخند حضرت و توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مصطفی معلی مسئول قرارگاه جهادی ارصاد در حاشیه توزیع یک هزار بسته معیشتی در اهواز در جمع خبرنگاران گفت: توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان اهواز در رزمایش "لبخند حضرت ۲ " نشان دهنده کرامت مردم ولایتمدار و مومن خوزستان بوده و هیچ پشتوانه دولتی ندارد.

او ارزش ریالی هر یک از بسته‌های معیشتی را یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: همچنین به همت نیرو‌های جهادی و حمایت خیران یک کارگاه خط تولید اتوماتیک ماسک در منطقه منبع آب اهواز به بهره‌برداری رسید.

معلی با بیان اینکه در کارگاه مکانیزه تولید ماسک، فرصت شغلی برای ۸ نفر ایجاد شده و در شرایط کنونی بخشی از نیاز مردم به ماسک برطرف شده است، اظهار داشت: این کارگاه مکانیزه ظرفیت تولید روزانه ۶۰ هزار ماسک را دارد که امید است با وجود سایر کارگاه‌های مشابه دیگر در زمینه تامین ماسک با کمبودی روبرو نباشیم.

به گفته مسئول قرارگاه جهادی ارصاد، در رزمایش "لبخند حضرت یک" نیز یک هزار بسته غذایی هر یک به ارزش یک میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بین نیازمندان شهرستان اهواز توزیع شد، اما در این مرحله علاوه بر توزیع این بسته‌ها در زمینه اشتغالزایی نیز اقدامات موثری صورت گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.