لاری مطرح کرد؛

۲۱۶ شهرستان در وضعیت قرمز و هشدار کرونایی/ افزایش نسبی در موارد ابتلا و بستری کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تعداد شهرستان‌های با وضعیت قرمز از ۸۸ مورد به ۱۰۹ شهرستان افزایش یافته و شهرستان‌های وضعیت هشدار از ۹۰ مورد به ۱۰۷ شهرستان رسیده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه روند کاهشی ابتلا و بستری کرونا از هفته سوم شهریورماه در بسیاری از نقاط کشور متوقف شده است، گفت: ما شاهد افزایش نسبی در موارد ابتلا و بستری در اغلب استان‌های کشور هستیم.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: طی هفته گذشته تعداد شهرستان‌های با وضعیت قرمز از ۸۸ مورد به ۱۰۹ شهرستان افزایش یافته و شهرستان‌های وضعیت هشدار از ۹۰ مورد به ۱۰۷ شهرستان رسیده است. 

لاری افزود: فراموش نکنیم هر جریان اجتماعی که با نقض فاصله‌گذاری اجتماعی توام باشد می‌تواند تاثیر به سزایی در انتقال ویروس کرونا داشته باشد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه همه‌ دنیا به سمت بازگشایی‌ها حرکت می‌کنند، اظهار کرد: مهمترین اصل برای در امان بودن از ابتلا به ویروس کرونا عمل به توصیه‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه رفتار اجتماعی پرخطر است. امیدواریم با پایبندی به توصیه‌های بهداشتی با کمک هم  بتوانیم گام بزرگی برای شکست بیماری برداریم.


بیشتر بخوانید

آخرین آمار کرونا در ایران؛ استان‌های پرتردد برای سفر همچنان در وضعیت قرمز هستند

آخرین آمار کرونا در ایران؛ ۱۵ استان در وضعیت قرمز


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۹:۳۶ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
اشکال نداره ، راهکارش اینه مدارس و دانشگاه ها باز بشه که با درایت مسئولین داره باز میشه و کم کم آمار درست میشع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
همه دنيا پروتكل هاي درست و درمون دارن كه بازگشايي ميكنن
آخرین اخبار