وضعیت راه‌های کشور در آخرین روزهای تابستان/یک طرفه شدن کندوان و هراز

محور‌های کندوان و هراز برای تسهیل در عبور و مرور خودرو‌ها بعدازظهر امروز یک طرفه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر تابستان در محور‌های استان، گفت: محور‌های کندوان و هراز به منظور تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها بعدازظهر روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲۸، ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریورماه یک طرفه می‌شوند.

محدودیت ترافیکی محور کندوان

او گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲۸، ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریورماه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از مرزن آباد به کرج و آزادراه تهران- شمال یک طرفه خواهد بود.

محدودیت ترافیکی محور هراز

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲۸، ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریورماه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.
 

بیشتر بخوانید:

او افزود:تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ‌های ۲۷، ۲۸، ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.

محدودیت ترافیکی محور سوادکوه

سرهنگ قدمی گفت:تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز‌های جمعه و دوشنبه مورخ‌های ۲۸ و ۳۱ شهریورماه از مسیر شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار