جشنواره آنلاین انار و زیتون طارم در روستای انذر و شیت برگزار شد

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: جشنواره انار و زیتون به صورت آنلاین با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در روستا‌های شهرستان طارم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، امیر ارجمند مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت:  جشنواره انار و زیتون در روستای انذر و شیت شهرستان طارم برگزار شد و علاقه‌مندان با حضور در اینستاگرام بومیرو com _ Boomiro و وب سایت com www.boomiro.com به صورت آنلاین  در این جشنواره شرکت کردند.
 
او افزود :بومیرو، نخستین سامانه جامع گردشگری روستایی در کشور می‌باشد و اولویت آن گردشگری روستایی است که با هدف معرفی هرچه بیشتر محصولات و آیین و فرهنگ غنی روستاییان عزیزمان، رویداد‌های بومی محلی را در دستور کار خود قرار داده است.»

ارجمند اظهار کرد: اجرای برنامه‌هایی همچون آشنایی با صنایع‌دستی و موسیقی سنتی طارم در این جشنواره در نظر گرفته شده بود و مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور در فضای سبز باغ‌های این منطقه با ظرفیت‌های گردشگری آن آشنا می شدند.
 
میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان افزود :با توجه به ظرفیت‌های گردشگری منطقه طارم در زمینه طبیعت‌گردی و محصولات کشاورزی، این منطقه می‌تواند به یکی از قطب‌های گردشگری استان تبدیل شود.

او افزود: برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌تواند باعث جذب هر چه بیشتر گردشگر و شناخته شدن بیشتر این شهرستان در بین مردم شود. با معرفی هر چه بیشتر این ظرفیت‌ها و نیز توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این روستا‌ها می‌توانیم شاهد رونق گردشگری در روستا‌های شهرستان باشیم.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.