انجام ۱۴ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانی در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۴ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آتش سوزی خودرو تیبا به علت اتصال برق موتور خودرو با کمک آتش نشانان در خیابان البرز بین کیان و غزوی مهار شد.

او بیان داشت: آتش سوزی مجتمع مسکونی به علت اتصال برق اتاق خواب، ساعت ۶ و ۵۹ دقیقه در کوی ملت نبش خیابان ۹ عامری رخ داد که آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه‌های تنفسی سریعا مشغول مهار آتش شدند و همزمان اکیپ نجات آتش نشانان افراد مجتمع را از داخل منازل و راهرو‌های مجتمع تخلیه کردند و در این عملیات ۱۸ نفر از اهالی مجتمع را نجات و موفق به احیای یک خانم شدند.

قنبری با بیان اطفا حریق منزل مسکونی به علت اتصال پریز برق در منطقه ملی راه فلکه زاویه ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه از سوی آتش نشانان تصریح کرد: ماموران آتش نشانی حریق خودرو پراید در منطقه کیان آباد خیابان هشت غربی ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه، حریق ترانس برق در منطقه آخر آسفالت خیابان فاطمی ساعت ۱۴ و ۲۸ دقیقه، حریق خودرو پراید در منطقه مهدیس ساعت ۱۷ و ۱۹ دقیقه، حریق موتور سیکلت در منطقه ملی راه ساعت ۲۲ و ۱۲ دقیقه که منجر به مصدوم شدن راکب موتور شده بود را با تلاش همه جانبه مهار کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز  با اشاره به آتش سوزی خودرو اپتیما بر اثر اتصال برق خودرو در منطقه چهار شیر به سمت تپه که منجر به مصدوم شدن راننده شده بود، ادامه داد: آتش نشانان حریق خودرو را مهار و راننده مصدوم به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد و تصادف شدید خودرو پژو پارس و پژو ۴۰۵ در حد فاصل فلکه جمهوری به سمت پل هاشمی منجر به مصدوم شدن راننده و سرنشین خودرو پژو شد که با تلاش امدادگران آتش نشانی مصدومان با استفاده از ابزار تخصصی و برش از داخل اتاقک خودرو خارج شده و به بیمارستان انتقال داده شدند.

این مقام مسئول به حادثه برخورد خودرو پژو ۴۰۵ به علمک گاز که منجر به شکستگی لوله و نشت شدید گاز در منطقه خشایار خیابان دهخدا اشاره کرد و اظهار داشت: با حضور به موقع آتش نشانان و ایمن سازی محل حادثه از نشت گاز و بروز حوادث احتمالی جلوگیری شد.

او افزود: آتش نشانان در عملیات امداد ونجات آسانسور در منطقه کیان آباد و زیتون کارمندی خیابان فیاض و عملیات نجات محبوسین اماکن در منطقه زیباشهر موفق به نجات هشت شهروند شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.