افزایش تعداد کارمندان رسمی استان مرکزی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی گفت: آمار کارمندان رسمی استان مرکزی از۴۶.۲ دهم درصد کل کارکنان دولت در سال ۹۳ به ۵۳.۴ درصد در پایان سال ۹۸ رسیده است.

افزایش تعداد کارمندان رسمی استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، رقیه یادگاری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی گفت: آمار کارمندان رسمی استان مرکزی از۴۶.۲ دهم درصد کل کارکنان دولت در سال ۹۳ به ۵۳.۴ درصد در پایان سال ۹۸ رسیده که گام مهمی در زمینه عدالت استخدامی در دولت تدبیر و امید محسوب می‌شود.

تعداد کارمندان پیمانی نیز از ۱۶ درصد به ۱۴ و ۹ دهم درصد کاهش یافته است که این امر نیز از مصادیق توجه به سرمایه انسانی است.

او افزود: قرارداد‌های کارمعین نیز از ۲۳ درصد در سال ۹۳ به ۱۹ درصد در پایان سال ۹۸ کاهش یافته و قرارداد‌های کارگری هم در این مدت از ۱۱ و یک دهم درصد به ۹ و هشت دهم درصد کاهش داشته است.

یادگاری بیان کرد: تعداد نیرو‌های بازنشسته، از کار افتاده، استعفا، اخراج و فوت از ۲۹۹ نفر در سال ۹۳ به ۳۱۴ نفر در پایان سال ۹۸ رسیده است.

او در پایان گفت: بحث تبدیل وضعیت به پیمانی و تثبیت نیروی انسانی، انضباط اداری در جذب نیرو و رعایت ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری در استان مرکزی در دولت تدبیر و امید مورد توجه جدی قرار داشته است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.